Do you like my blog?

Wednesday, October 28, 2009

24 OkToBer 2009

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, October 28, 2009
Birthday..still in bday week.ya, masih.
Hari sabtu, 24/10/09, aku jumpa mohamad ridwan..dekat tmn tasik titiwangsa, dpn kolej aku.da maghrib da pun tyme tu..cuma jumpa beberapa minit, minum pun x smpat...(huuuu~). itu kali pertama jumpa selepas setahun lebih berjumpa untuk kali pertama(pening~)
tp Aku gembira kot.
Malam, aku ada mandi seni Silat Gayong. Aku cuma dapat jadi anak gayong..anak angkat x dpt..xpe..mengikut kata-kata pujangga kirin, anak pungut..(kurang asam di situ..)
Dan aku balik bilik agak lewat mlm tu, pagi esoknye pun bangun lambat..(bila entah aku bangun awal?)
Abg padil kate pas mandi seni, ade kot seri kat muke, aku tengok cermin same je…hehehe..
Lepas ni, bunge tu aku nak tanam ..ke hanyutkan?(mak, masak gulai bunga ni!!)
aku n farid dgn bunga2an kitorang..

peace!

cucu angkat dato' meor...hehe..yg blakang tu abg padil...

3 C.O.M.M.E.N.T.S:

Anonymous said... [Reply]

wakakakakaka!!!!!

fadzlina said... [Reply]

siot gile..mke aku pon ade..malu seh..aku kn low profile~

idAti mALek said... [Reply]

hahaha...ko baru sedar ke cucu dato' meor?..kekekeke