Do you like my blog?

Monday, October 19, 2009

gYm ktsn..::menyahut seruan MAWI!!!!!!

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, October 19, 2009
lepas interaksi ngan JAKSA ktsn ari tuh, dayah, fai ng zihan bk0bar2 nak mnyahut seruan mawi nak pi gym tu..cewah...so, aku pun j0in la...saje2 je ann..(bley kurus gak ann....)
mule2 pi, xley masuk sbb zihan ng fai pkai jeans,pstu sume pun pakai sliper je..haha...(xder ke org pi gym pkai sliper???)..kekekeke....

so,atas sbb bkobar2, pi la balik blik tukar ape yg patut ann...hahah...dtg balik..masuk gym..wah...aku x la batak sngt ann...heheh...tp suke2 nak main2 je..heheh...ader la laki gak kat c2,tp last2 kene halau ng mawi sbb ari nih turn budk pmpuan yg gune..(seronok nyer)...so, mawi da nmpak ader budak pmpuan yg dtg,BAGUS!!!!!!!

mawi cm nak tgelak tngok kit0rang pakai sental je gune alat2 yg ader(aku nmpak reaksi muke dye..)..dye ader la ajar care gune, tp kit0rng x fhm pun..buat2 x jadi gak...buat la care sndiri..hehe..kan senang..

pas mawi blah, giler la jd nye...seron0k angkat berat la...punching bag tuh. mgsa utama aku...ape lagi, practice silat la ann...siap wat bunge tanjung lagi....hihi...tp aku gmbire la....

tringat lak kat matrik dlu ader gym, tp xpnah bkk pun...ceh, baik x pyh ader...!!


so, in short, Mawi, kami dah buktikan...budk pmpuan nak gak gune gym...k?da......
aku yg agak terencat di situ dgn zihan yg jadi ju'on kat blakang..hahah
aku=x puas aty  faiy=senyum gumbira!!



0 C.O.M.M.E.N.T.S: