Do you like my blog?

Monday, October 19, 2009

Jamuan Raye OT yg autism..

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, October 19, 2009

ni satu lagi jamuan,..wah ni lagi giler2 aku mkn tau x..sbb aku mmg suke mkn skrg, sume org kate aku da gemuk..wakaka..(i don't care!!!)..

so, jamuan kt BYS(bangunan jabatan kit0rang!!)...buat kat lab yg ade alat2 senaman tu(bagus ar,pas mkn terus bsenam..ilangkan lemak2 terkumpul..mwahahah)..kitorang smpai lambt sket la,nak jln kaki lagi dr fakulti tu..pak cik shuttle yg s0rang tu plak bukan bley arap nak anta, sibuk nak ikut jadual dye,..kot la org yg minx tolong anta tu tgh sakit,termati plak tgh jln ann..pdn muke dye..!!ahaha..ape aku merepek..

teruskan citer aku, emm..hujan plak on d way pi bys,bsh baju raye kitorang..(tu x kire lagi citer klaka Diya yg payung dye terbalik time hujan..gile klaka...hahahahha..da la bnyak plak kete time tu)..

so pas z0h0r kit0rang pun mkn sepenuh perasaan..seperti bese, aku xkn mkn satey..normal la tuh ann..mkn punye mkn,puan siti pun da start kar0k dye..walaweih, s0re retr0 tu..(thx t0 pn siti 4 preparing tis feast f0r us..!!!)...pastu ader aiskrim strawberry!!!!wah3...3 r0und aku pi hanye utk ais krim je...giler2 best lah!!!

dah nak abis2 tu, aku duk gerudi alat2 snaman,ape la fungsinye ann..kaki aku x smpai..hehe..tp buat2 je smpai..(kekekekek)..pastu keje kan plak alat kar0k tu...ape lagi aku la yg mggila..siap nari2 lagi...(mntang2 kos aku ader 2 ekor je budak laki..hahah..ape aku kisah)...nyanyi lagu giler2 xder tempo nye..kah3...dan ari nih, bile aku bngun tido,tekak aku sakit..hahaha...pd muke aku..!...
tugu ape tah.
my class!!or exactly, my coursemate!
our beloved Puan Siti yg sedang menyanyi full-heartedly!

0 C.O.M.M.E.N.T.S: