- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf JaMuan SiLat Gayong MaLaysia KTSN-UKM | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, October 19, 2009

JaMuan SiLat Gayong MaLaysia KTSN-UKM

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, October 19, 2009
wah...raya mmg seronok..semua kelab berebut2 nak buat jamuan..haha..
silat gayong pun same gx tp ni dah tradisi..
budak2 1st year yg handle all tis..
aku p0wn tatao aku ajk ape,tp tibe2 je aku in charge lagu2,speaker
(kita panggil ini AJK apa? AJK nyanyian mungkin kah? tapi aku tak menyanyi. ouh~)..

patut mjlis start kul 9, tp org jmputan nye smpai lambat plak..
hehe(gila la pukul 10 baru start mkn..pukul bape la tuh nak hadam ann?.).
bnyak la makan.aku mmg btol2 mkn la,juz satey je aku tak mkn..aku mmg x suke.hehe.
.dan disebabkan tu aku rse sedey sket.dah abis majlis baru abg padil ckp yg satey tuh 
abg faiz yg blanje..huhu..baik nye ati.
giler2 jap...tgh mkn kek!!

ape mendung kat atas tu?


aku ng nani.hahah(aku pucat!)

0 C.O.M.M.E.N.T.S: