Do you like my blog?

Friday, February 26, 2010

Hebat

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Friday, February 26, 2010
Orang kalo tengah gaduh , mesti nak cakap kuat2 kan?kadang2 siap jerit lagi. Sampai orang yg mendengar pun rase nak tempeleng je orang yg gaduh2 tu. Kenapa dorang jerit?dorang pekak ke?haha. x sama sekali. Bile bergaduh, hati pun menjauh sebenarnya. Sampai jarak hanya 2cm pun nak pekik2.
Tapi bila kita tengok orang yang…em..bercinta.hehe.ade ke dorang jerit2, ckp kuat2 cm nak bg 1 kampung dengar? Xde kan?...sebabnya, hati masing2 dekat. Kadang2 sampai berbisik. Ade yg sampai x yah cakap pape pun da faham. Tu mmg btul2 dekat la. Hebat kan kuasa hati??
Nurul Idati bermaksud cahaya hati….
Idati = Hati.
Jadi, konklusi nye..Idati = Hebat.
hahaha.
P/s : ader sape2 rase nak belasah aku x?hehe
 suke.huk2

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

fadzlina said... [Reply]

ye..sy nk blasah anda.

idAti mALek said... [Reply]

ko mmg skit2 nak blasah aku...ggit baru tau....nmpak x gigi aku yg canggih ni?