Do you like my blog?

Tuesday, February 9, 2010

Meja & Aku

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, February 09, 2010
 

ye. itu dye meja aku yg "super sepah" utk midsem.
hipotesis umum : semakin sepah meja, semakin rajin study, semakin banyak subjek yg dah cover.

yeke?

big fat lier.

ni aku saje je sepahkan. hobi. jgn jeles lak ann ng hobi aku.

bley imagine, cmne aku ?
kat situ la notes.
kat situ la botol air.(g air nyer da abes)
kat situ la Laptop.(tgh YM)
kat situ la kalkulator.(buat bisnes Print.)
kat situ la henfon.(smpy dua..mgalahkan tokey Balak)
kat situ la CD Kami.(sah2 x study)
kat situ la ROTI nk kasik kura2.(ayang..ayang)
x tmasuk habuk2.(cesz...~)

"ur bf quiet handsome.."--huuhuhu....somebody said it to me..
bese la, pix bf ader display kat board, sape pun bley nmpak.
hihi.


0 C.O.M.M.E.N.T.S: