- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Ini Google, Bukan Goggle | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Sunday, March 28, 2010

Ini Google, Bukan Goggle

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, March 28, 2010
Tiba-tiba sejak akhir2 ni aku suke Google nama orang yang aku dah lost contact.  Kot2 la aku boleh jumpa. Kalau nama artist tu konfem la aku jumpa tp kawan2 aku bukan artis melainkan cousin aku yang 2 orang tu je, jadi artis(pelakon tambahan atau lebih tepat pelakon latar belakang je.itu pun da suka habis dah).  Em. Kawan-kawan lama aku pun semua aku bubuh jugak. Tapi end up aku jumpa info pasal orang lain.haha. aku pun tak faham apa aku buat. Aku google nama sendiri, aku jumpa blog ngan facebook aku balik. So senang la kalau orang nak cari aku, mungkin.(perasan plak, sapa yang nak cari aku).   Aku nak Google nama Mohamad Ridwan Sarudin. Dan end up nya aku jumpa blog aku jugak. (tak caye cube la.hehe~). Aku jumpa fb orang yg mungkin aku boleh add, tapi tak add. Kebanyakan friend request fb aku ignore sbb x kenal dan kemungkinan besar jugak aku akan di ignore bila add orang, jadi aku inferior utk add. Haha. Then aku cuba ingat2 balik sapa aku penah minat masa dulu-dulu,…. …............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ …. fikir…..lagi…. ….lame nye …. …


ouh, xde.(kalau ada pun, lebih baik tak da.hahaha)

 Tak teringin nak google lagi. Assignment aku ajak menari shuffle
(ouh aku sakit pinggang la assignment, x larat..~)

0 C.O.M.M.E.N.T.S: