Do you like my blog?

Monday, March 15, 2010

Kenapa ?

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, March 15, 2010
alahai.
korang ingat senang ke nak tanya isu sensitif pada orang lama.
banyak sangat 'selekoh2 tajam' yang kena dilalui dulu untuk dapat jawapan sebenar.
banyak selindung dan kiasan seperti madah pujangga yang tergantung, gantung kat mane aku pun tak tau.

call kakak aku tak angkat plak. off henfon.
menganga lagi aku depan laptop ni tak tau nak buat ape.
assignment dah bertimbun2 balik hari ni, tau kenapa?
ya, kerana our beloved Pn Siti telah menyerahkan sehelai kertas di mana terdapat 9 esei yang diperlukan dalam tempoh 2 minggu.
hahaha..(bukan gelak sebenar)
*sigh*

mengeluh, memang perkara paling mudah kan. kan best dengan mengeluh je da siap semua assignment.
boleh la aku pegi silat dengan senang hati. ini nak belasah orang pun da takde moOd.
silap2 aku yang kena belasah sebab asik termenung pk assignment.

kenapa setelah aku bersungguh2, hasil nya x seberapa.*sigh*again.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: