- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf ProM praNg Fasa 2!! | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, March 25, 2010

ProM praNg Fasa 2!!

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, March 25, 2010
ok.
last entry, about the prom, juga yg ini, akan cakap pasal prom (x habis-habis).
sebenarnya, nak tunjuk gambar dari kamera kolej. tak dapat nak letak semua, penat la.
jadi aku telah memilih beberapa(sebenarnya agak banyak), untuk korang lihat.
tengok la, kot ada gambar korang. haha. tapi aku bukan cik fotografer yang baik, ada gambar yg 'tergegar' sikit.
agak ramai yang merajuk dengan aku sebab tak ada gambar dinner dorang dalam entri lepas. so, aku harap lepas ni, yang merajuk2 tu, senyum la dengan lebar sampai ke telinga ya. gambar yang formal2 punya aku malas sikit nak letak. nanti orang ingt blog aku ni blog Newsflash plak.(ouh bukan!) cuma, saja aku rajin nak editing pix tis tyme, so , cube semak di luar~ (check it out yo~) <---bahsa zaman kanak-kanak.

cantik dalam gambar ibarat indah khabar dari rupa.
tapi sebenarnya agak cantik, cume aku agak terkecewa.

aimi & Farah ygta pernah mekap pun mekap gak...fufufu~

ok. model.

most wanted bachelor (boleh ke aku cakap camtu? haha)

aku kenal sorang je, pipah~ yg tudung merah itam tu.

Budak2 Zapin sebelum menari. excited ke ape aku tak tahu. hehe

muke mesti mahu skema sesikit. heheh

ok. nak gak tunjukkan VIP kite memandangkan aku cik fotografer yg TER tanggungjawab TER tangkap gambar pada malam itu.

Fefelo kite (ape tu fefelo?pepatung kah? kekuda kah? kekambing mungkin?)

JAKSA Kolej. (saye da pomot ni, naik kan la merit saye!~)<--cam x ikhlas.

bismillah...(laparnye..~)

cantik. bergaya.

siti nurhaliza jadi 2 org. (takut kan?)..hehe

makan tanpa aku nampaknye.~

khemah di luar yg agak kesian.

1 lagi meja yg agak kesian. setelah pakai vogue2, duk khemah x vogue plak.

jiran bilik sebelah aku macam pengantin~

nagareru kisetsu no man na kade. futuhi no nagasa wo kanji masu.
(xder la aku gurau je. dorang nyanyi lagu lain yg lebih patriotik bunyi nye. aku rase la!)

ok. pilih mane cantek. tu! aku pilih tu!!

penari zapin sudah berubah wajah!!! sudah tidak ada baju 'pelik'.

another shot. another pose.

farid dan kawan2 nya yg tak nak bangun2 dari meja.

ini ecot. tak tau la jeling kat sape.

murni yang nampaknya tidak memakai baju silat mlm itu.

dialog mereka, bukan aku.tolong la percaya.

ini pengacara majlis. (farah ada mase utk menjeling~)

mira, aku da letak gambar ko!!!!

da mcm sorority life plak aku tengok. 

lelaki tadi, dan yg ini, orng2 yang sama. (tak de lagi dah kot. hehe)

bukan org yang sama.

band yang hidup (Live Band laa...)

pika. (korang cume perlu lihat pika, yg blur itu tak perlu. sebab aku kata x perlu)

aku suka gambar ini. kerana, aku suka. kenapa? sebab aku tangkap.

cuba bagi aku sebab kenapa kawan2 aku macam ni?(betul ke kawan aku?)

tak ada sapa yg nak tgkap gambar dengan sapa.
aku yg suruh dorang tangkap gambar sama2 untuk mengkaji jarak antara planet pluto yg telah lenyap dan planet marikh.bagus kan idea pembelajaran aku? hahahaha!!!

fai & aku. (akhirnya aku ada. bukan ke mmg ada?)

gaya tak penting. janji aku ada. haha.

ade entiti yang menakutkan sedang lalu di belakang kami. orang cakap entiti suka lalu2 kat org tgkap gambar. kepada yg suka tgkap gambar tu..aiyoo, aku tak tau...

sapa yg ada lesen ke tak ada lesen ke msti tau, merah tanda berhenti. jadi, berhenti lama2 sket.

ok. ade sedikit hijau(aku ada rabun warna sikit. ok aku tipu. aku rabun sebenar). jalan!!!!!

ok. ada yang nak merajuk lagi? silakan. aku tak nak pujuk ke pape ke tak nak. hehe. padan muka.. wekk

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

fadzlina said... [Reply]

walopun dlm kbynkan gmba aku cun..tp aku mmg sedikit kecil hati dgn gmba aku ngan ipin tu!!WOII!!!ko mmg saje j kannn!!!!!siottttt!!xkanla aku pndekkk cmtuu..ko edittt kannnn

idAti mALek said... [Reply]

oyt aku xde memendekkan gambar pun time la hakikat nyer hehehehehehe