Do you like my blog?

Sunday, April 4, 2010

Aku Da Update!!!!

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, April 04, 2010
Ye, aku baru update blog. kerana ade mulut, bibir, gigi , lidah, lelangit, kotak suara, atau apa2 jua komponen yang membantu bercakap / tangan, jari, mata yang membantu menaip/ otak yg berfikir = telah berkata :

"Hoi, serabutnya blog ko"
"Eyy, blog U serabut sket la"<<--sebenarnye agak banyak, aku tahu.
"Tak larat aku nak baca pape" <--mungkin dye x pandai baca "typing" org "bijak" cam aku.
"Mungkin ko patut adjust bg nampak tak kelam-kabut sangat laa" <--kelam kabut tu refer pada aku yg sebenar.
"Aku tak tahu nak mulakan bacaan dari mana.." <-- bace dari atas la, sengal.

pape pun TQVM utk yg supportive dan jadi followers membaca aku mengarut2.

5 C.O.M.M.E.N.T.S:

Mr Rulez said... [Reply]

hehe..sblum nie tak ader mulut, bibir, gigi, lidah, lelangit, kotak suara ker..hehe
ag mgarut ag ramai nk baca..asyik formal jer pat bowink...;)

idAti mALek said... [Reply]

Haha...yeke???? sblom nih ader a sume tu saje je nak mention ciptaan Ilahi ni...bia readers sedar skett sume tu kurniaan, jgn salah guna..huhuhuhuhu..yeke ramai baca, cam tipu je...~wakaka

pAiE said... [Reply]

hoi idati..apsal kosong je nih aq nengok?? ke aq yg x reti bace spt org yg disebutkan di ats tuh?? oh tidak..

Anonymous said... [Reply]

woiii..
ape hal lak nme ak ade kt blog ko nih???
ckp ak poyo lak tuh..
ko siap ko..
ak xmau bg pnsel yg ak bli hr tuh..wek2;p

idAti mALek said... [Reply]

fai : ko nyer browser lambat don blame me...hahah....

pika : nak kena blasah ke????hahah