- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf aku seronok, nak share ngan korang. wee. | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Tuesday, April 20, 2010

aku seronok, nak share ngan korang. wee.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, April 20, 2010
hari ini hari yang begitu seronok dalam hidup aku. cepat cakap congrats kat aku!!!! memang rasa hepi sangat sebab aku tak sangka ini akan terjadi. berdebar-debar sangat weih. aku tak tahu apa mimpi abah dengan mak aku bagi aku ni. nak cakap aku dapat 4 flat sem lepas, kah kah kah..*waklu<--mcm miss lolly selalu taip.

mesti korang pun tertanya-tanya apakah yang aku terujakan sampai nak berlubang lantai ni aku asyik melompat-lompat.untuk pengetahuan kepala aku tersangkut kat siling tadi, a tribute to roommate aku kerana menyelamatkan aku dari terus tersangkut(lompat dengan agresif dan teruja).

ok. aku rasa dah agak lama aku dengan dia. umo aku sekarang 20. dia jauh lagi tua dari aku. em. tak sangka mak aku bagi aku kawin ngan dia in a.s.a.p(bukan merujuk kepada asap la..). very surprise. aku tahu mesti ramai punya la orang akan jeles. i hope my wedding will be like this.

 memang kena ada sarung cincin kan? xley ke sarung stokin? ngahahaha (ape benda tah..)

majlis aku akan lagi gempak dari dorang ni.



kepada peminat2 setia bakal suami aku, korang putuskan jelah harapan tu ea. sebab dia nak kawin ngan aku dah..haha.

 ni la dia bakal hubby i.

*waklu. kata korang kan? haha...ok. aku saja je reka cerita. sebenarnya korang akan lagi jeles sebab bakal suami aku lagi hensem dari dia ni. tapi..lambat lagi la..(ngehehe...)

ok aku minta maaf, saja je mukadimah. perkara sebenar lain la...
baik aku akan meneruskan pada tujuan sebenar iaitu kenapa aku hepi gila sampai nak terjun kl tower. sebab,
MAK DAN ABAH AKU BELIKAN KETE UNTUK AKU!!!!!! WEEEEEEEE~~~~~
memang tak percaya sangat-sangat. alasannya sebab senang aku nak balik memandangkan sekarang ni stesen PUDU dah tutup untuk renovation dan aku sangat susah nak balik umah. so mak aku pun belikan la. dalam fikiran aku dah terbayang aku boleh drive balik umah mak, umah mak mentua(oooppss!!)..hehe. drive pegi mana2 aku nak dapat duk luar sem depan pun tak ada masalah kalau nak pi latihan silat kat K1. hohoho!!!...seronok gile. mekasih mak n abah. padan muka nana, tak dapat2 kete yang dia nak. dia ada kete pun wat pekasam je nanti, nak bawak nanti baru 1 meter kete bergerak dah masuk longkang. nasib baik tak masuk lombong...ngahahahah!!!! so aku nak TAYANG kete aku. hehe. paling best siap ada muka aku sekali.fuh......!!!!! love u mak n abah...LOVE U!LOVE U!LOVE U! MUAH3.....HEEEEEEEEE~~~

jeng!jeng!jeng!
amacam. smart?

*sengal! korang cakap kan? haha...aku terima. ini kereta aku buat kat Photofunia.ngahaha.....takde makna mak ngan abah aku nak kasi aku kete. potong telinga pun tak dapat punya, menangis la kuar air mata kambing sekali pun, kambing pun aku x dpt. kucing boleh la...miao~

sila salahkan encik buku TITAS kerana meng'weng' kan otak aku. kesian korang yg baca entri aku ni. aku rasa nak menangis untuk korang. hehe.~ (T.T)

p/s : pagi yang cerah kini sudah gelap, aku adikmu dan engkau kakak. tak ingin ku ulang ke masa dulu.

11 C.O.M.M.E.N.T.S:

starsyeea said... [Reply]

hahaha...otak aku yg weng ni pon dah jadi weng kuasa tiga...exam kamis ni stat. TITAS senang je beb...tutup mata bole jawab. tapi kang kuar result putih mata ku tatau...lalala...

neway, guluck xm! :)

idAti mALek said... [Reply]

fuiyooo...hebat gila ang...ngahahaha...saje je aku nak ngada2 kan diri bace titas.heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.........weng gile...thx a bunch ...~

syer. said... [Reply]

ceh dat..mati2 aku hengat mak ko bg grinlight ntok kawen..hahaha..ala dat..titas senang je la..heheheheXDD

datin le~ said... [Reply]

mati hidup semula btol aku bc entri hg kali nih..1 pon x btol..hahaha..weh td pg ak da g xam titas..snang je..laju je ak jwb..smpai2 aku sdar awl lg rupenye..haha

budakhitam said... [Reply]

drive tu nanti elok2 la gamaknye..kih3

idAti mALek said... [Reply]

syer :
haha...tu la pasal, mak aku kasik kawin, ngan edward cullen plak tu kan...kui3...

Datin :
haha....bila lagi aku nak kelentong readers kan...best plak aku ase..wahahahahaha.....

BH:
ok2,...dun worry i'll drive safe...nak tumpang x?

datin le~ said... [Reply]

haha..aku dh xcitd nk pegi tmph bj..nk g knuri kawen..haha..pas2 ak truja sbb hg nk ada keta..tp hg dh da lesen ke??..bkn xde ke??..ahha

idAti mALek said... [Reply]

puan datin aku da ade lesen la...~ aku da merempit da ber drift dah.....hohohohoho...kat matrik blom la ade lesen sekarang sudah ade maaaaaaaaaaaa~~~~lesen bawak bus ng lori je blom ade lagi ni..

idAti mALek said... [Reply]

puan datin aku da ade lesen la...~ aku da merempit da ber drift dah.....hohohohoho...kat matrik blom la ade lesen sekarang sudah ade maaaaaaaaaaaa~~~~lesen bawak bus ng lori je blom ade lagi ni..

datin le~ said... [Reply]

oo..btol gk ek pas mtrk hg amek kn..dh cekap abeh laa nih smpai berdrift sgla..hehhe

idAti mALek said... [Reply]

cekap abes la sangat...hahaha...at least better than my sis...hehe~