- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Another Entri, But He's The Same Ben I'm Typing Bout. | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Friday, April 23, 2010

Another Entri, But He's The Same Ben I'm Typing Bout.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Friday, April 23, 2010
 


Nak berada dalam BLOG LIST BEN ASHAARI ?

Nak - Nak - Nak - Nak - NAK!!!!!

Kenapa anda rasa anda patut berada dalam blog list BEN ASHAARI ?

Saya suka pergi blog Ben Ashaari, setiap hari saya blogwalking ke blog dye.so mesti akan rasa lagi hepi bila dapat duk dalam blog list dye kan(berdiri xleyh??). tapi sume org pun salu gak pergi blog Ben kan.(terasa persaingan sengit secara tiba-tiba)... [=,=']  sy rasa saya patut ada dlm blog list tu sebab blog sy...blog sy..blog sy...err..yg penting sekali blog ni penah dijelajah oleh Ben Ashaari. (Tq.) sekian terima kasih. heeeeeee..

Sehari , berapa kali update blog ?
err..err..(tersipu2)..setiap hari adalah berbeza, hari ini saya blogger jadian, esok mungkin saya blogger tegar dan lusa plak saya blogger biasa. di hari menjadi blogger tegar, entri akan mencecah 4-5. heee.(tegar kah itu??) di saat menjadi blogger jadian, entri akan menjadi separuh drpd biasa dan isi nya separa normal.(ha ha)...di saat menjadi blogger on-off sy akan berkata "blog?ape tu?" dengan muka penuh tanda tanya yg memusykilkan. heeeeeeee...~




0 C.O.M.M.E.N.T.S: