- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Award Blogger SempOi!!!! | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Friday, April 23, 2010

Award Blogger SempOi!!!!

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Friday, April 23, 2010
aku find out beberapa blogger yang aku nak kasi award ni. haha. mesti korang fikir bajet je aku ni nak bagi-bagi award kat orang. no, this is selected. ikhlas dari aku, mana boleh main bagi-bagi je(kedekut. kan?). memandangkan aku tak rajin blogwalking dan menegur-negur blogger lain, aku nak bagi kat blogger friendly yang selalu tegur aku. muahaha. dan juga blogger yang aku rasa sempoi. ini dia award.

 sila ambil jika rasa ia boleh dibela sampai jadi dinosaur.(ini mungkin gurauan,mungkin igauan,mungkin aku memandai2...)

Syarat :
  1. Sila tulis komen anda dah ambil.
  2. tu je. k? heeeeeeeeeeeeeee............
 Senarai Penerima Award Blogger Sempoi :
  1. AISHA INANI
  2. MSR@BLOGGER
  3. ENA FUZZ
  4. BEN ASHAARI
  5. JEBON 
  6. ABG FAIZ
  7. KAK FARIHA
  8. MISS LOLLY
  9. CIK AILEBIU
  10. SYER CECE
  11. BUDAK HITAM
  12. ISMAIL NOH 
  13. MIRA MON
Terima kasih kerana sudi ambil(kalau ambil.hee~). ini buat sendiri, murah je, tapi bermakna. khas untuk blogger friend aku yang sempoi. baca ni >> KHAS UNTUK KAMU.KERANA DIRIMU SUNGGUH BERMAKNA~

sori award aku simple, tapi cute x? hiahiahiahia..!!
p/s : pastikan si kuning tu makan banyak-banyak.

18 C.O.M.M.E.N.T.S:

Ismail Noh said... [Reply]

Teringin gak nak dapat anugerah..terasa nak rajin mengomen pulak :)

AISHA SAAD said... [Reply]

ADE NAMA AKU???
jap, before komen nak kembangkan hidong seluas2nya!!

waaahh, tenkiuuu okkk.
tak sia2 aku menyinggah dan komen selalu! hahaha.
nih first time maka aku punya bangga banyak sikett. esokk kalau free aku nak wat entry kebangaan!!

again, tennxx okk!! hg mmg kelasss gi tuuu. kiss siket.. muahahahaa! NYTE KISS! babai.

BudakHitam said... [Reply]

thanks!!

Ismail Noh said... [Reply]

Terima kasih cik idati :)

miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply]

wewit :0

semp0ilah XD


Tengss iyea.

fadzlina said... [Reply]

maceh bai!

cik aiLebiu said... [Reply]

wahh ini serius? terharu ada nama saya.. hehe..thanx babe! i ambik dengan bangganya. XD

idAti mALek said... [Reply]

AIsha :
ni khas utk ko yg rajin menyinggah kat sini...heeeeee...thanx...~

Budak Hitam :
ur welcome...~

Ismail NOh:
ur welcome encik ismail..heeee~

miss lolly :
ye, ur welcome...heeeeeeeeee~~~

fazz:
muahaha....semalam ko tengok kan aku duk buat award tu..ngahahahah!!!

cik ailebiu :
ye ini serius, sebab anda rajin menyinggah kat sini..heeee~

sume ni hanya untuk Orang yg rajin blogwalking ke cni dan paling sempoi aku rase......!!

thx a bunch.

syer. said... [Reply]

tengs dat sayang!

syer. said... [Reply]

tengs dat sayang!

idAti mALek said... [Reply]

ur welcome syer busuk!!..

BEN ASHAARI said... [Reply]

tqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

idAti mALek said... [Reply]

ur welcome BEN....heeee~~

datin le~ said... [Reply]

aku xde??..ak rjin sggah pe..sob2~

idAti mALek said... [Reply]

ko kena berjaya lancarkan dulu blog tu, nanti boleh la ko post...~heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..

izomaki said... [Reply]

sempoi. best2x

idAti mALek said... [Reply]

heeeee.....da letak blom???

faRiha said... [Reply]

salam.. akk dh amek award ni.. maceh cayang ^^..