- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Hitam Kosong Ke Awan Putih | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, April 5, 2010

Hitam Kosong Ke Awan Putih

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, April 05, 2010
Pada tarikh 4 april 2010 adalah tarikh grading silat yg pertama dalam hidup aku. Ok, aku telah bertindak ganas pada hari ini. Keganasan yang telah aku lakukan ialah : menyembamkan muka ke tanah apabila terpaksa melompat anak kambing yg saiznya besar yang memungkin kan dia tidak dapat memakai  t-shirt saiz S. anak kambing tersebut yakni, abg nazim, tidak tercedera parah mahupun cedera ringan ataupun calar skalipun. Cuma aku je yang mencalarkan muka sendiri dgn x bergaya sekali. 1 lagi keganasan adalah ketika free sparring. Bak kata pika, aku ngan shima ibarat dua pempuan gaduh tarik2 rambut (penat2 aku bersilat, dye kate aku tarik rambut? Ok aku tau ko jeles x dpt tarik rambut aku, sebab aku ade tudung)

memey & suhardi.

ipin gembira plak.

murni dan sape tah aku x ingat.

gambar di celah tiang.(snap curik2)

muiz yg x pasti nak pose cmna.

pika & shima hepi.

farid, malek, haziq.

Aku akui yg aku sudah penat tahap tapir dan x mampu untuk bertahan lebih lama waktu sparring.  Tester, iaitu Cikgu Sham tambah je lagi bebape minit, bersiap sedia la korang nak pggil ambulans (melampau nye!!).. Sebab nafas aku da terasa cam asid. Amaran, aku berat ……kg, jd jgn la harap aku pengsan.wahaha.(korang kena backpain nak angkat aku nty). Aku harap aku lulus. Aku nak lulus (bersemangat!!)

Pertama kali aku berlawan cam sungguh2(macam je la). Tp org pndang cm ayam patah pinggang. Ouh kesian kan. Padahal asid dalam nafas dah cukup untuk membuat aku tak bangun2 lagi agaknya. (seronok ey korang gelak2..hehe)

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

Azham Dion said... [Reply]

Hehe saya pulak grading taekwondo .

Gila takut .
:)

idAti mALek said... [Reply]

huhu,..taekwondo...

sy pun taekwondo gak dulu...

btw, gud luck~

Anonymous said... [Reply]

apa la ank neh idati..huhhu
aku melawak ja..ank take seriousss giler..hahha
kalu nk tarik rambut,bek xyah bersilat..hahah
aku cume terkejut coz byak jatuh sbb sblum nie xpenah tgk g dua awek jatuh tersembam kat tanah..ok la tue beb..dpt jatuhkn jgk org..hebat2!!
-pika-

idAti mALek said... [Reply]

wakaka...(aku mngambil siyes..) ingat ann betul cam org gaduh tarik2 rambut.....(kesian aku...)
tp aku ase mcm bukan silat je, da mcm tomoi pun ade..muahahaha...
thx2..