- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Kepada Encik yg Baik Hatii... | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Wednesday, April 21, 2010

Kepada Encik yg Baik Hatii...

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, April 21, 2010
kegembiraan hati dan nurani bila aku menjenguk ke blog ini pada pukul 4.30 pagi tadi. hohohoho.(insomnia...)..sambil berperang ngan junior aku masa sekolah, aku blogwalking jap ke blog sendiri.(sewel).
aku nak tanya, apa ubat insomnia ey? dah la aku ngah minggu exam ni(esok NEURO!!!wargghhh!!!!)

aku amat berterima kasih kepada Encik MSR yg sudi memberikan award ini kepada aku, Idati Malek, yang suka menaip pelik2 tanpa mempedulikan perasaan pembaca.(hahaha!!)..untuk pengetahuan, Encik MSR berada di LUBNAN sejak Julai 2009. (nanti dye balik, jgn risau ye..?)

Beribu-ribu lemon TERIMA KASIH MSR atas award yang diberikan. THX! THX! THX! THX! THX!.....
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....aku SUKEEEEEEE sangat2..~~!!!! T Q V M  [^,~]

 The Cedars Blogger Award Siri 5 untuk Idati Malek...heee

sudilah kiranya readers blog ku ini menjenguk ke blog beliau yg baik hati..JoOm>>>> MSR@BLOGGER
rasa cam Ben Ashaari plak(hohoho......!!!)

tak faham apa itu Cedars Blogger Awards..klik SINI

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

MSR said... [Reply]

Oh..terharu dengan entri ini

tqvm

good luck

idAti mALek said... [Reply]

eyh yeke???

hehe....ur welcome encik MSR..

izomaki said... [Reply]

hebat

idAti mALek said... [Reply]

hehe....abg faiz nak???