- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Pengalaman Pertama Mengorat Bf Sendiri | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Tuesday, April 6, 2010

Pengalaman Pertama Mengorat Bf Sendiri

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, April 06, 2010
aku blogwalking dan membaca blog miss lolly's tentang pengalaman pertama dia mengorat lelaki. direct plak tu. (fuhh!!)
aku excited baca. huhu. dan teringat aku nak buat la. lalu menghantar mesej pada Encik Ridwan yg sedang membuat kira-kira projek dia. mesej berbunyi lebih kurang "awak sorang2 je ke. sy nak ngorat boleh?".
pernah ke korang dengar/tahu orang mengorat bf sendiri? ok. aku dah buat. haha! walaupun Encik Ridwan tak menyukai aku merapu2 cam ni. (aku memang suka merapu, kesian Encik Ridwan)

yey, aku dah buat <--macam x malu pun ada.

sekian entri merapu daripada aku.
p/s : sila jgn ikut, nty bf/gf anda ingat anda da tak betul.

13 C.O.M.M.E.N.T.S:

Mr Kamikaze said... [Reply]

haha...bagus jgk idea nie..

joegrimjow said... [Reply]

kekeke
bahagia ada awek ni

idAti mALek said... [Reply]

hehe...bahagia ke encik2?

encik ridwan rase sy mngarut je...sy memang suke mngarut..haha...xpela, bile lagi kan...~wee

datin le~ said... [Reply]

hahaha~..ak da psan kt en.ridwan..kne jg hati hg yg cm jelly 2..sbb 2 dia bsabo ngn prggai hg yg "chumel"2 ..sume2 klo nk tw..inilah rhsia kbahagiaan dati ngn en. ridwan..hny sorg je bley gler2..lg sorg jgn gler2 mhupon jd gler..ngeh2

idAti mALek said... [Reply]

wah datin....hahah...chumel kah aku? lebih kpd memberontak kot?..kdg2 x logik pun ade gak..wahahaha.....yg giler2 tu aku ke? jdi, mangsa brtukar gila en ridwan? ksian dia.....huhuk

~ Ann ~ said... [Reply]

hahahaha... mesti dia cakap:
buang tebiat ke apa awek aku ni??
haha

idAti mALek said... [Reply]

haha ann...
awek nye memang suke merepek, so dye da tak heran..hehehe

miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply]

hehehehe !

maluuu maluuuu hahahhahahah~

idAti mALek said... [Reply]

miss lolly, entri ini adalah ilham drpada anda..hehehe....

thx2....~

wakaka..

mencuri idea anda sket...nak wat perkara bukan2 mmg best kan.

datin le~ said... [Reply]

ak ckp hg chumel ke??..aduh~..ak wkil dri wan..ckp hg chumeyh..ngee~

idAti mALek said... [Reply]

dye x ckp pun ang yg pndai2...hahah

Mama Yuki said... [Reply]

haha...mama yuki dah biasa ngorat papa yuki=p

papa yuki pom slalu ngorat mama yuki...aiseh...malu pulak...hehe

idAti mALek said... [Reply]

heheh...yeke? wakakaka....~

bagus2...

teruskan..~