- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Ramalan Kami Terhadap Kedatangan Pocong | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Friday, April 23, 2010

Ramalan Kami Terhadap Kedatangan Pocong

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Friday, April 23, 2010
kalau duduk kat asrama tak sah tak jumpa hantu, paling koman pun nampak la kelibat-kelibat putih,hitam atau pun dengar-dengar bunyi pelik.

aku nak cerita pengalaman betul.live.semua orang nampak. seekor pocong.
masa tu form 4. aku study kat bilik TV. kawan-kawan aku study.makanan pun ada banyak. kami juga makan selain study. tv pun ada, jangan risau kami tak bukak.sebab ada 3 kunci mangga<--warden sangat tak yakin dengan kami. dan aku, lebih banyak tersengguk-sengguk dari study.

kawan aku yang seorang ni, menguap. lalat tak ada, jadi lalat tak masuk. aku pun dah mengantuk masa ni.

agak weng. diam. tiba-tiba betul seorang daripada kami (salah seorang) keluar sebab nak pergi mana aku tak tahu. kat depan pintu bilik tv, dia terhenti.tiba--tiba memandang tepat ke luar pintu pagar menghadap padang..lama.satu objek asing pada mata.putih.

"eh...korang.." aku dengar suara dia sambil mata dia masih lagi menatap objek tersebut.pada luar pintu pagar.
kawan-kawan aku semua keluar. semua sekali termasuk aku. dan semua orang nampak, ada pocong bermuka hijau kat tepi padang.
semua kecoh-kecoh. aku tak tahu aku nak takut ke apa, tapi yang pastinya pocong tersebut macam buat pameran. semua orang nampak, aku pelik. kenapa semua nampak.? 

beberapa minit kemudian dua senior datang dengan menghala kan penumbuk dari jauh ke arah pocong sambil berkata dengan kuat "Oi kau nak apa?". 
aku fikir 'hebat betul'.
dan pocong?
melompat ke arah kami. berguling-guling. berbunyi nyaring sayu. 

bukan! bukan! bukan! dia tak buat macam tu.

tapi..


pocong tu angkat kain dia yang panjang berjela diperbuat daripada kain cadar sekolah dan lari balik blok dia. 

dan dari balik pokok, kami semua, SEMUA, nampak, beberapa orang pelajar lelaki berlari-lari sama ikut pocong tu.
dan semua cakap,"Tak guna punya budak form 3. mentang-mentang dah habis PMR".

macam mana kami tahu itu budak form 3? entah. mungkin. (pandai-pandai) itu satu ramalan.

8 C.O.M.M.E.N.T.S:

edda(",) said... [Reply]

berani gilerrr.. ader yg bebetol baru tauuu.. huh

idAti mALek said... [Reply]

yang bebetul punye, lenkali...hahahaha...adeyh2...~

sayang said... [Reply]

LOLLLL org punye la seram bace !! hahaha
mcmne kalo pocong tu begolek2 lololll

idAti mALek said... [Reply]

haha...

mmg kene seram la...tapi dia tak bergolek....dia cuma angkat kain, seksi u,....wakakakaka~~~haha

datin le~ said... [Reply]

yg kt mtrx x nk cite ke??..hehe~

idAti mALek said... [Reply]

yg kat mtrik....errr...

hehe...

mngigau aku~

ana chantek said... [Reply]

oda engat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!engat gile!!ha3...

idAti mALek said... [Reply]

hahahaha!!!

yeye..!!kejam btul..

eh jap, cmna ko ingt?

ko bersekongkol eyp?