- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Senaman Jari Dengan Shuffle Kan Beliau | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, April 22, 2010

Senaman Jari Dengan Shuffle Kan Beliau

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, April 22, 2010
perkataan aku yang bosan untuk memulakan entri :
  • aku rasa seronok sangat hari ni sebab..........
  • bosan betul la hari ni. semua sebab........
  • *sigh*......bla bla bla....
  • ok hari ni aku nak share kenapa aku...........
  • well.....bla bla bla.....
*ini bukan esei cikgu suruh buat point form.

ah bosan bosan. let's create something new.macam hebat. macam. ?

ke hadapan pembaca-pembaca blog ku yang comel (ouh ini memang orang tak pernah buat, tapi SKEMA. faham tak..tak? ko tadika lagi rupanye.patut tak faham.)

ke timur dan barat semua kawan-kawan aku yang indah khabar dari rupa (aku rasa ini macam bagus.macam je la). aku  harap orang sudi baca sampai habis entri aku yang hidup segan mati tak mahu ni. umpama belacan penyek dilenggek tayar lori tapi chef kutip jugak sebab penang tak keluarkan belacan lagi.(apakah kes?belum keluar berita lagi, ni Early Edition aku dapat)

bermula dengan ayat dari list bosan di atas, aku rasa seronok betul hari ni.umpamanya aku berjaya naik monorel KL ulang-alik dari titiwangsa ke kl sentral sebanyak 5 kali(ok itu cukup gembira untuk aku.korang pun sama kan? haa..). tapi bersyarat la, selagi tak ada orang hisap rokok dan hembus-hembus ke muka aku ataupun Gatal Maniac yang tenung-tenung orang dengan cara paling menjengkelkan aku penah nampak.

berbalik kepada cerita. haa....(Monorel tak bagi aku naik free la...hari tu dah tanya, mak cik jaga pintu pagar tak bagi.sedih balik)

exam neurosains wenk pada pukul 12.30pm tadi (neurosains je, wenk tak ada). rasa cam terlepas daripada ikatan maut je bila aku hantar paper exam tu tadi.(yahooooooooooo!!!goooooooogleee!!!MSN!!!!blaaaaaaaaaaa...............boh)

dalam bas, ye bas. bukan keretapi tanah melayu, atau keretapi fun-fair yg masuk rumah hantu yang tak takut tu.ini bas yang empat segi tu,yang pastinya ada tayar yg wajib di pam kalau tak nak eksiden. aku dan pika(dia lagi!!), bersembang-sembang nak pergi makan-makan di beberapa tempat yang diidamkan. antaranya HR steakhouse kat Kg Baru, McD, Char kue Teow dan nak pegi Petronas beli roti. ada lagi angan-angan nak naik kuda atau kereta kuda kat taman tasik titiwangsa.

sekarang, pukul 6.44pm aku tengah menaip entri ini sambil mengingati cekodok mak aku kat rumah. korang rasa aku pergi ke? haha..haha..haha..indah angan-angan dari realiti dan juga indah kambing biri-biri dari penyakit beri-beri...

selain itu(ayat BM yang popular dan disenangi ramai), aku seronok pasai pa hampa nak tau?(tiba-tiba...). aku dapat makan kat kafe(ini hepi?). aku dapat on9 sampai pitam(belum lagi buat masa ini), dapat sign up Feedjit yang aku nak-nak-nak-NAK sangat(aku pun tak faham kenapa. mungkin rasa cool ada feedjit kan?haha). dan lagi, aku tengok update list, blogger yang aku suka da update setelah beberapa lama.(sape? shh...)

untuk pengetahuan ramai aku ada 4 hari...untuk merdeka!!!(mesti korang ingat aku merdeka hari ni kan? korang tertipu kalau ya, haha.aku tolong gelak kan.)


Jangan lupa melaungkan kemerdekaan bersama-sama aku lagi 4 hari kerana Komunikasi & Kaunseling akan aku tenyeh-tenyeh pada hari itu. sekian. cara laung, klik SINI...pastikan betul ya, aku nak sama.serupa.jantina tak menentukan ok?

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA SAAD said... [Reply]

hahaha.
giloo hg eh.
rajen sesungguhla merapu..
syabas! memang begitu hebat kerapuan anda.

byw, HEPY MRRDEKA kejapp lah eh.
gut luck nxt2 paper

idAti mALek said... [Reply]

cepat je ang tengok ape update merapu aku ni kan...hahaha(tenkiuk.)

kerapu mmg hebat, tai aku ta penah makan lagi(mak ta penah beli.....)

ye, hepi la jugak..bnyk bnda nak ok..ouh..!