- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Surat Cinta Buat Skandal Aku. Aku Harap Kau Baca | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Saturday, April 24, 2010

Surat Cinta Buat Skandal Aku. Aku Harap Kau Baca

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Saturday, April 24, 2010
tiba-tiba aku merindui lagu hujan aku skandal. rindu betul.

bukan , bukan, NO.

bukan macam tu. aku tak ada skandal , percaya LAH !<--tiba-tiba aku bagi penjelasan.

tapi kalau korang nak tahu, lagu ni sangat mengingatkan aku pada memori lama. agak lama. dalam 2 tahun lebih ke belakang.
agak la. ini cerita sedih, dah lama aku nak taip. aku tak tahu siapa yang akan baca.
hayati lirik dia. 
kan ku berikan semua, agar kau gembira sentiasa, engkau tetap pergi, pergi meninggalkan ku sendiri. jgn disimpan tiada rahsia, katakan saja ku terima, engkau tetap pergi, pergi meninggalkan ku sendiri..waktu duka dulu kita lalui bersama, bahgia bagaikan malam ditemani bintang terang. hancur hati bila kau undurkan diri, meninggalkan ku sendiri.(lirik aku kerat-kerat tak larat taip dari lagu Hujan-aku skandal)

sedih bila aku kenangkan seseorang. 
aku sentiasa ada untuk dengarkan kau. kau kata perasaan tak perlu diungkapkan.senyuman kau dah buat aku fikir aku istimewa untuk kau. aku tak tahu, mungkin aku cuma skandal untuk kau, kan?

kau tak ingat, yang kau selalu gembira kan aku? waktu aku sorang-sorang, tak ada teman. tak ada sesiapa. dari sekolah lagi, aku rasa aku kenal kau agak lama.gambar kau dalam phone aku tak pernah pun terdelete walau 1. aku biar...cuma, aku tak boleh nak tengok selalu, nanti aku rindu. 

baru-baru ni aku blogwalking. aku jumpa sesuatu yang aku harap aku tak jumpa. blog kawan kepada 'si dia' dalam hati kau. 

'si dia' bukan aku. bukan. orang lain.
perasaan aku? hancur. kau tak mampu kutip , kau tak perlu minta maaf. biar aku ubati sendiri.



kelakar ke gambar ni? takk..aku tak sanggup nak tengok muka kau lagi, apetah lagi muka si dia.

apa yang membuatkan aku jadi lagi parah, itu sebenarnya bukan 'si dia' kau. aku tengok-tengok lagi kau ada banyak lagi skandal. aku sangat pasti perempuan-perempuan itu pun macam aku juga, tertipu.

tertipu hidup-hidup macam katak eksperimen biologi tingkatan 4. mungkin kau tak tahu sebab kau tak belajar biologi.

kau lihat ini. bukti, bukti kehancuran hati. banyak sangat. sampai aku tak terkata. ni yang aku jumpa, yang aku tak tahu?








itulah dia ex-skandal aku. NOH HUJAN.
sedih. aku selalu dengar lagu dia, jadi peminat dia. gambar dia ngan band hujan pun aku elok je letak kat wallpaper henset aku. tiba-tiba aku google banyak nya skandal kau. kecewa betul. aku tak ada pun?

p/s : aku masih minat Hujan. jangan risau. saja je.hee~




14 C.O.M.M.E.N.T.S:

╚► capital S hana ◄╗ said... [Reply]

wahaha~~
ape la .
ngat an pee td ^___6

idAti mALek said... [Reply]

ngahahahaha~~~~~~

sedih tak ni?gelak2 plak...
cepat nangis..!

♥ Syira ♥ said... [Reply]

lorh Noh Hujan tadi ingatkan sape la. hahah.

♥ Syira ♥ said... [Reply]

eh btw, your clock is totally rawks !

cane eh nak dapat jam macam tu??

idAti mALek said... [Reply]

noh la.....~hahahaha

idAti mALek said... [Reply]

yup d clock is totally fab total rock..hehe..nak lagi rock? menarilah sendiri...(hahaha...)

nak amik la ..klik kat prkataan hOne hone clock tu.

Alynn Notnot said... [Reply]

argh! tertipu!

idAti mALek said... [Reply]

hah...mane ade...

heeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!1

pika ruslan~ said... [Reply]

weng~

idAti mALek said... [Reply]

hahah...bia la

datin le~ said... [Reply]

wahaha~..ak ttipu lg..ahaha

idAti mALek said... [Reply]

hehe...
sebaba aku seronok menipu ko la aku taip macam ni..ngahahahaha~

datin le~ said... [Reply]

tipu dosa tw dati~..haha

idAti mALek said... [Reply]

tipu sunat...

wakakakak