- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Tagging Pertama Aku. | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, April 8, 2010

Tagging Pertama Aku.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, April 08, 2010

setelah sekian lama baru aku mengerti apekah tag itu dan ape kaitan nye ngan aku. kena jawab upenye...
tag ini dari sedari Mira rumet member ku atau lebey dikenali sebagai MON..monster..hehe


soalan 1 : apakah hubungan anda dengan dia? 
errk..? hubungan? emm...kami satu kolej, 1 fakulti, bkenalan (cewah...) mase orientasi....


Soalan 2 : 5 impression terhadap dia.
suke benda comel2...kat fon nak sticker comel2 aje ann...hahah...


soalan 3 : perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak.
ouh...dye telah men tag kan blog aku dalam blog nye...memorable abes la tu..hhohohoh


soalan 4 : perkara yang paling memorable dia katakan pada awak.
dati, aku tag nko...(woohooo)

soalan 5 : kalau dia kekasih awak? 
hah? gilo...xmau aku


soalan 6 : kalau dia musuh awak?
so xyah risau pape la...hohoho....


soalan 7 : kalau dia kekasih awak, awak akan..
menangis x berlagu.~


soalan 8 : kalau dia musuh awak, mungkin kerana..
dia jeles aku ade....emm....emm....xde sbb untuk bermusuh...(ape la bongok kurang bijak punye soalan)


soalan 9 : overall impression tentang dia.
comel...(haish..e x p a n d)


soalan 10 : the most desirable thing to do to her/him.
tinggikan ketinggian dye..pastu kasi dye gelap sket...~hoho


soalan 11 : apa awak rasa pandangan orang terhadap awak?
kejam.pelik. buat hal sendiri.


soalan 12 : apakah sebenarnya perangai anda?
pandangan org tu betul...hohoh...


soalan 13 : perangai anda yang anda benci.
sakit lambat baik....(itu perangai ke?)


soalan 14 : orang yang anda ingin bersama.
ooh? hehe...ade gambar dlm blog ni...cari la...yg hensem tau.


soalan 15 : katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda.
sy nak ngOrat awk boleh tak?,,,


soalan 16 : tag 5 orang..
4.mak aku (tp xde blog)
5.mohamad ridwan (xde blog gak)
soalan 17 : no 2 ada hubungan dengan siapa?
hubungan insan sesama insan...hoho


soalan 18 : no 3 lelaki atau perempuan? dan ada hubungan dengan siapa? 
name pun kak..pempuan la..lol...hohoh...dye ade hubungan etnik.


soalan 19 : no 1 single kah?
triple kot..muahahaha


soalan 20 : no 4 belajar apa?
Ilmu rumah tangga.....blja mnyayangi aku..wahahaha!!!!!


soalan 21 : no 5 buat apa?
tgh bace entri nih kot...hehehe...~ (lalu terkejut knp dye pun terlibat gak...)


p/s : camni upenye tagging....hohoh....mari2 tag aku lagi...(pelik2 je...)

0 C.O.M.M.E.N.T.S: