- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Update Pendek. Betul, Percaya lah. | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, April 26, 2010

Update Pendek. Betul, Percaya lah.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, April 26, 2010
aku nak update pendek je.

aku dah tak tahu melukis, tak tahu. hari ini study komunikasi dan kaunseling terhadap manusia sejagat, kerana esok aku mahu menghadap kertas yang bertanyakan soalan itu. kertas pun boleh berkomunikasi, siap tanya soalan lagi pada aku. oleh itu kertas lebih hebat dari kambing, walau kertas tak makan rumput. aku pun tak makan rumput, dah 10 tahun aku tinggalkan tabiat itu.

jadi highlight nya adalah, aku dah tak tahu melukis lagi. aku sedih. aku suka, tapi tangan aku dah...isk isk...bila aku bosan study aku cuba melukis gambar bunga. tapi tak jadi bunga, jadi ...tak nak cakap..

sila jangan merindui lukisan aku yang dulu.

sekarang aku lukis kambing, macam pacat atau siput sedut. 



tapi aku masih hebat,..masih ada masih..

untuk melukis sebiji habuk dalam saiz sebenar. tak percaya? cabar lah.

aku lukis habuk pun cantik. boleh la. jangan puji sangat, ok.

7 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA SAAD said... [Reply]

aku ponn tak reti melukihhh. demmm!

chantekk ouhh kambingg hg. gagaga~

idAti mALek said... [Reply]

perli ke?

tembak kang!!!

Frodo Baggins said... [Reply]

kambing tu mmg cantik. versi kacuk kambing bumi and kambing kayangan.

habuk itu sungguh bermakna ~~

ngahahahhahahah


>>____<<

♥cutebabygirl♥ said... [Reply]

singgah

idAti mALek said... [Reply]

frodo :
bagus, kau nak tak kambing tu?
nanti aku bagi..bukan senang nak cari~

cute..:
singgah je? cekodok mane???

izomaki said... [Reply]

nak bela hariau tu... mesti jinak...

idAti mALek said... [Reply]

bela la~.


hahahaha~