Do you like my blog?

Sunday, May 16, 2010

Plagiat Tak Jadi Dari Aku

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, May 16, 2010
Tukang plagiat dalam dunia lukisan manga, sila tuding jari pada aku. Ya, aku suka lukis balik komik yang aku baca. Aku jumpa lukisan aku dulu-dulu(macam lah lama sangat)..Lihat ya. Nanti korang komen.



Aku tiru. Haha~

Yang under 18 tu pun hodoh bila aku ink kan. Cacat. Aku lukis masa cuti form 5 rasanya.

Tengok kalau yang sebenar pulak aku lukis macam mana. Haha hancur.
Disebabkan yang paling kanan sekali aku rasa hensem, jadi aku namakan dia Mohamad Ridwan. Ya, aku sengaja. Tapi sebenarnya tak sama, kerana dia jauh lebih bagus dari kartun keras tak bernyawa ini. 


Yang ni lagi la entah apa-apa aku lukis.kepala kempis pun ada.

Aku yang cuba melukis muka Wu Zhun kumpulan Fahrenheit. Masa aku lukis ni aku minat sangat sangat gila nak mati dengan cerita Hanazakarino Kimitachihe versi Taiwan. Dan aku sangat tak berbakat melukis jari(sebenarnya lukis habuk sahaja yang berbakat ya!)


cubaan melukis logo SR. stands for Sidang Redaksi. tapi tak guna.

10 C.O.M.M.E.N.T.S:

Kie-yu said... [Reply]

woh~
bakat terendam
kalau nk request lukis pic me n my bf leh?

idAti mALek said... [Reply]

haha...
lukis gambar u n bf>>??

btul ke bharap?

skrg da tak ade bkt la..hehe

hans said... [Reply]

okay la nih
ko belum tengok den lukis
semua jadi orang lidi
hahahaa

atiqah said... [Reply]

dat~lukis la ikan buntal utk aku seko..ehhe

idAti mALek said... [Reply]

haha...hans...lukis org lidi pun kool ape...

datin ikan buntal ade jelir lidah nak? wakaka

leha ahmad said... [Reply]

hebat nya kwn aku!

coki - coki said... [Reply]

hyee.
blog walking.
follow u.
hit me back(:

ShaZ said... [Reply]

wah! da lame x melukis manga character! rindu plak biler tgk ur pix! keep it up!! bole improve lagi :)

idAti mALek said... [Reply]

leha :
erk? thx.

coji2 :
thx jugak eyp~

shaz :
ni msti pelukis mnga gak ann, segannye....lukisan ku huduh

jhepis Mayunk said... [Reply]

∩__∩