Do you like my blog?

Sunday, May 16, 2010

Ya, aku sedang berterima kasih !

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, May 16, 2010
Terima kasih buat mereka.

Setelah seminggu lebih aku tak online, aku tak tahu sama ada blog aku sudah bersawang atau berkulat. Akibat berukband aku tidak ada liputan di rumah aku yang terletak di Gopeng, aku tak dapat online. Tapi aku tidak mati kutu seperti yang dikatakan oleh Encik RIDWAN. Dan aku sangat sangat sangat gembira bila aku online, ada orang dah buat kan entri pasal blog aku.(walaupun aku yang minta,haha!)


Segmen beliau yang berbunyi IN : REG. aku rasa sangat seronok untuk dibaca kerana ada banyak ulasan dan ia buat aku rasa entri aku dihargai. Bukan sebab aku punya blog dah kena REG, aku baca semua yang IN dah REG, aku dapati seronok cara dia mengulas. Hehe~ Banyak pujian, terima kasih. Dan ada yang berkias seperti kambing dan harimau yang kiut. Terima kasih jugak ya.haha..gurau gurau..

Encik Ismail Noh, terima kasih.

1 lagi, saya UKM student Kampus KL, bukan kampus Bangi. Hehe. Nak balik Gopeng hanya 2 jam 30 minit diperlukan. Tiket di antara harga RM 17 kalau naik bas dari PUDU.yang 24 colours punya drawing tu, malu nya. Tiru sahaja dekat komik, lukisan saya yang sebenar macam kambing pacat itu.


INGAT HIJAU, INGAT DAUS. Itulah tagline daus yang terlekat dalam fikiran aku. Segmen dia yang berbunyi Blogger Minggu Ini Bersama Dauspozi menarik minat aku menghentam-hentam papan kekunci ini menaip entri untuk itu.

Dia telah memberikan komen yang baik dan aku terima dengan gembira~ terima kasih DAUSPOZI!!

Masalah untuk aku update adalah aku buta IT..hehe~

0 C.O.M.M.E.N.T.S: