- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Contest Gambar Best!! By Asada | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, June 24, 2010

Contest Gambar Best!! By Asada

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, June 24, 2010
 Blogwalking memang hebat. Aku suka blogwalking. Ya, ya, ya!
Antara manfaat aku dapat adalah terjumpa contest yang menarik jiwa aku. Jadi pertama kalinya aku nak masuk contest iaitu CONTEST GAMBAR BEST!! BY ASADA.

 


Gambar best?Wah, wah, wah. Gambar apakah itu.
Jadi setelah menyelongkar sepenuh perasaan gambar-gambar yang tertangkap itu, aku telah menemui ini.
Aku harap Asada suka. (WooOhoOo)

 kawan-kawan sekolah yang mencipta kenangan manis dalam hidup aku.ini hari terakhir cuti di Bainun sebelum esoknya berperang dengan paper Bio yang membiolkan.

percubaan mengintai pelangi sambil memegang payung.

kali pertama buat demo silat gayong dengan Gayongers UKM KKL. semua nak tunjuk gaya pendekar tapi rasa nya macam tak jadi....yang buat muka mengantuk pun ada. Hari ini juga merupakan kepala aku terhantuk kat lantai...haha~ pastu aku sewel....

tangan-tangan bakal Occupational Therapist anda.


kemungkinan besar orang tak dapat membezakan aku dengan pokok...

10 C.O.M.M.E.N.T.S:

izomaki said... [Reply]

hahaha... betulla mana satu idati ni?

atiqah said... [Reply]

pic yg last tu sgt best~..siapekah yg btanggungjwb mngkap pic tsebut??..ahah~

idAti mALek said... [Reply]

abg faiz :
yg ats pokok tu idati, nmpak x???

datin :
pix last mmg best...tknik penyamaran ninja...

maCy said... [Reply]

santek :D

izomaki said... [Reply]

ha... yang tu... nampak2x

idAti mALek said... [Reply]

bagus, abg faiz mmg hebat~~!!!!

idAti mALek said... [Reply]

thx macy

izomaki said... [Reply]

heh2x... terima kasih...

izomaki said... [Reply]

cikgu

Norzawani Zulkeplee said... [Reply]

Gmbr Bainun High School tu cantik banget! ;) Good Luck!