Do you like my blog?

Sunday, June 27, 2010

Nota Cinta Di Pagi Ahad

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, June 27, 2010

Cinta tak perlu diungkap.

Kadang-kadang kamu boleh jadi bulan,

kadang-kadang kamu boleh jadi matahari.

Dan kadang-kadang juga,

kamu boleh jadi sesuatu yang tak pernah wujud.



Sebagai contoh, kawan aku nak jadi Tarzan dan Jane.

iklan tak perlu klik.
(ini juga bukan Tarzan & Jane..)

8 C.O.M.M.E.N.T.S:

r-mean said... [Reply]

jadilah apapun

idAti mALek said... [Reply]

tgh pk nak jdi ape..~

lakov said... [Reply]

hahahahaha..
hg nak jadi tarzan dan jane kaa?
abih laa hg wan kena dok hutan laa..
dia nk hg jadi tarzan wan oi..hahahaa XD

izomaki said... [Reply]

fulamak... romantik nyer... tarzan and jane...

nuraimyasmin said... [Reply]

aku rasa ayat2 itu sweet. bole pinjam nanti? hehe

idAti mALek said... [Reply]

|akov :
shhh...jgn ckp kat wan dlu....aku nak wat surprise....hahahahaha~~~~

izomaki :
tu la, romantik gilak kan...woohoo~~

nuraimyasmin:
sila lah pinjam.....sy amat bbesar ati untuk mminjamkan.>>~

izomaki said... [Reply]

ooooooOuOuOOOOOOOOuOuOuuuuuuu

idAti mALek said... [Reply]

erk???