Do you like my blog?

Sunday, June 6, 2010

Segar Dari Ladang

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, June 06, 2010
Ini entri luahan perasaan hati yang masih segar.

Aku pening gila nak muntah ni banyak sangat makan kacang gajus yang aku beli kat Petronas tadi.  Nampak motor McDelivery tadi aku rasa nak makan McD pula. (tak sedar-sedar.)

Geram betul tadi aku nak beli kasut kat The Store ipoh tapi tak ada saiz tinggal yang paling besar dan paling kecil. kalaulah aku ada Doraemon, kan senang. apa kata aku convert Encik Ridwan kepada Ridwanmon. hehe.

The Berukband masih dalam keadaan baby baru belajar menyelam. tercungap-cungap, kadang terus termampus(ini bukan kes buang bayi). tapi Celcom tu minta juga duit aku dihantar kepada mereka. aku tak tangguung nafkah mereka, kenapa aku kena hantar? (bayar sebenarnya.)

6 C.O.M.M.E.N.T.S:

Ahmad Tajuddin Abdullah said... [Reply]

kecian berukband jad camtuh..nape x pakai yang tinggi byte dia??

Lan Bingka said... [Reply]

apa yg segar dari ladang? hmmm

caradietsaya said... [Reply]

Sabo kak sabo, nak macd belikan i seploh,ngee :D salam kenal!

ieQa sWetLuv said... [Reply]

samalah beruk kita pun gtu gak wawawa

idAti mALek said... [Reply]

tajuddin :
msalah signal sebenarnya....bukan bytes...bytes tggi signal xde pun x gune kan....

Lan :
Masalah yg segar dari ladang....hehehe

caradietsaya:
xmau blanja hang, kopak aku...hoho

ieqa :
hoh? bela beruk ke???hebat bangat.!! cmne beruk skrg? sihat?

izomaki said... [Reply]

berukband tu artis berkumpulan ke?