Do you like my blog?

Thursday, June 3, 2010

Twice - akulobak (Single 2)

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, June 03, 2010
Setelah single pertama aku yang bertajuk "Mencari Jamban" dikeluarkan, kini aku muncul dengan single baru. harap semua boleh sing along with... yeeha!

Terimalah lagu aku Twice-akuLobak (Once-Dealova) yang dinyanyikan oleh Hutan Kabut. (jeng2!!)

aku ingin menjadi mimpi ngeri dalam hidupmu
aku ingin menjadi sesuatu yang kau tak akan rindu
kerana langkah gembira tanpa dirimu
oh kerana hati bertenaga

aku ingin menjadi sesuatu yang selalu tak bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu bahwa ku selalu mengatamu
tanpamu hepi nya waktu merantai hati
oh bayangmu menyibuk saja

kau seperti petir dalam hatiku
yang memanggil benciku padamu
seperti udara tercemar yang kuhela kau selalu ada

hanya dirimu yang bisa membuatkan ku kacau bilau
tanpa dirimu aku merasa gembira
dan seronok
dan seronok

TQ !

0 C.O.M.M.E.N.T.S: