Do you like my blog?

Friday, July 30, 2010

the day you slipped away

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Friday, July 30, 2010
dari semalam dari hari kejadian lagi hati tidak berasakan betul, tenang dan waras. sesuatu bakal terjadi. baik atau buruk, aku tidak tahu.

dan ya, pagi setepat jarum jam pukul 8 tarikh 27 julai 2010, seseorang yang sentiasa ada dalam tempoh 20 tahun ini, telah meninggalkan aku buat selama-lamanya.

mungkin kah akan bertemu kembali di dunia sana.?

"nanti dah jadi doktor, boleh lah rawat sakit opah pulak ye.."
selama bertahun-tahun aku dengar dialog itu. bersusah payah belajar, tapi aku tidak akan menjadi doktor. cuma terapi.

dan aku, sikit pun tidak mengabulkan permintaan itu.


maafkan cucu mu.

.the day you slipped away, i know it won't be the same.

aku tak sangka secepat ini aku kehilangan arwah opah.
al-fatihah buat arwah opah.

5 C.O.M.M.E.N.T.S:

Lan Bingka said... [Reply]

takziah..

idAti mALek said... [Reply]

terima kasih Lan Bingka

atiqah shaharin said... [Reply]

takziah~..sory weh aku blik on9 kt uma..hostel xd tenet!

AISHA SAAD said... [Reply]

wehh takziah.
jgn sedih2 sgt okkk??
huuu.

idAti mALek said... [Reply]

datin dan aisha:
thx...tak sedih sngt dah.