Do you like my blog?

Wednesday, July 14, 2010

Mari Mencandat Sotong Pada 2014

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, July 14, 2010
punca insomnia terbaru : spring pada tilam yang jelas terasa pada tulang belakang apabila bergolek-golek di atasnya.
terima kasih spring tilam, anda lah punca post ini ditaip.

hari-hari blogwalking ada gambar sotong yang betul-betul famous sekarang iaitu Paul. siapa tak tengok World Cup 2010 mungkin tahu juga. mungkin lah. pertama kali aku rasa nak tahu perkembangan World Cup adalah pada seasons ni, walaupun malang sekali team yang aku sokong kalah.iaitu Argentina.

sebenarnya aku rasa lapar bila cakap pasal sotong. rasa macam nak pergi mencandat sotong sekarang jugak.

apakata aku buat aktiviti mencandat pada 2014. aku akan namakan dia sebagai Lynda. mungkin Paul akan bercouple dengan dia nanti. jadi boleh lah aku jadi sharepartner keuntungan dari Paul & Lynda.

aku mungkin end up ditembak oleh bookie bola sepak kerana mencandat sotong yang bod*h, atau sotong obesiti yang tidak larat bergerak memilih bendera.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: