Do you like my blog?

Wednesday, August 11, 2010

15 Perkara Tentang Aku

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, August 11, 2010
15 Perkara Tentang Aku. macam lah ada yang nak tahu sangat, kenapa dengan tag ni? adoiyai.

1. aku ada abah nama encik abdul malek sulaiman
2. aku ada mak nama puan noribah mustafa
3. aku ada 3 orang kakak nama irma, ezani dan izuna
4. aku ada 2 abang ipar nama abang ejai dan abang burhan
5. aku ada 4 anak buah yang macam rama-rama ; icha, ena, farin dan wafiq
6. aku orang Gopeng yang lahir dekat Gopeng
7. aku ada boyfriend nama mohamad ridwan sarudin(ya aku sangat sayang dia)
8. hari ini aku emosional sebab aku kurang sihat
9. aku baru ada skuter semalam. aku bagi nama skuter tu..messi.(mungkin nanti tukar nama lagi)
10. aku anak bongsu, ya aku mengada-ngada. jadi?
11. aku tak pandai independent walau aku suka muzik indie
12. aku suka nombor ganjil terutama 7
13. aku suka ejaan perak darul ridwan berbanding perak darul ridzuan
14. aku benci nombor 4
15. aku sedang homesick ini. sangat membunuh perasaan dengan rasa air mata yang terkumpul bagai empangan di dalam tekak aku yang tak boleh nak dihilangkan. masin, lagi masin dari air laut mati.

jadi tag ini aku mahu tag kawan aku Datin Bumi Atiqah. sila jawab tag ini.

5 C.O.M.M.E.N.T.S:

izomaki said... [Reply]

ultraman tato pertama menyerang... owh... suka no 7 juga yek? dragon ball ada 7 biji bola...

idAti mALek said... [Reply]

ultraman tato tu ape bnda????....hahahahahahahahahaha...

xda kaitan ng dragon ball...baik mkn fishball

izomaki said... [Reply]

kepala migrain taip taro pun salah... team dal cerita naruto team 7...

atiqah shaharin said... [Reply]

what the kambing biri2..aku dh la xley on9..hg tag aku..aku xti jwb la..ahha

idAti mALek said... [Reply]

datin :
ala ang kan salu balik umah....on9 la....hohohohoho