Do you like my blog?

Monday, August 23, 2010

Boyfriend saya, Wan.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, August 23, 2010
aku kira dalam masa sekolah menengah dulu, di kalangan kawan-kawan aku (mungkin laa kawan), ramai yang kekasih hati nya bernama wan.  dan pada masa tu aku rasa 'hek eleh, kenapa la bf semua orang pun nama nak sama je?advance la sikit. buh la nama ariff muazzim ke, maher zain ke, samii yusuf ke..tak ke glamour?'
walaupun pada masa itu aku tak kenal siapa maher zain & sami yusuf. mereka pun sangat sangat lah pasti tak mengenali aku langsung.

arif muazzim aku kenal la. penyanyi nasyid malaysia yang dikenali dengan nama AMAR, ala yang nyanyi lagu Nurul Iman tu. kalau korang tak tau, aku pun tak tau nak kata apa.

berbalik kepada cerita asal.

jadi semasa aku hampir berumur 17 tahun, aku mengenali seseorang yang bunyi namanya ada wan. haha.

dan sekarang aku tak dapat lari dari menjawab 'bf aku nama ridwan. boleh panggil wan' apabila orang tanya 'sapa nama bf hang?'

kesimpulannya, jangan merepek bukan-bukan kalau kita tak pasti masa depan macam mana?..kesian encik ridwan kalau baca ni. tapi aku tak panggil dia wan. aku panggil ..........ada la.. haha

http://www.emocutez.com

dulu aku pernah tanya encik ridwan, dia suka kartun apa? dia cakap 'semestinyalah sy suka spongebob'. jadi aku dah berkira-kira apa yang patut aku bagi kalau aku nak bagi hadiah kat dia walaupun pada masa tu aku tak tahu birthday dia bila. aku cuma tahu birthday aku.

jadi selepas aku tahu birthday dia, aku beli keychain yang gambar macam ini.

sebab dia pernah jugak kata nak jadi tentera. nak masuk UPNM. jadi aku nak bagi moral support pada dia dengan bagi keychain ni.

tapi end up nya aku tak pernah bagi. sebab dia kata dia ada masalah mata, jadi disqualified untuk jadi tentera. aku takut dengan keychain ni dia akan sedih. jadi tak penah bagi la.

aku bagi pada adik angkat aku walau aku tak pasti dia suka spongebob atau tak. aku tak tau jugak la kalau dia nak jadi tentera ke tak.
http://www.emocutez.com



ini la wan saya.dan saya~
..

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

Anonymous said... [Reply]

hoho nm sy wan jugak hehe

AISHA SAAD said... [Reply]

tak dpt tgok video. tenet slow!!

PNGGIL PE?? yayangg??
hahahaha!

idAti mALek said... [Reply]

anonymous:
hahahaha....another wan....

aisha :
xyah tengok, segan...ngahahahaha....tu aku yg mggedik record...~weehooo..

mane ade yayang...ade la..hehe

✿ Myra ✿ said... [Reply]

olohhh..sweetnya diaa..takpe2..adiah tu bole tukar ngan yg lain kan? :)