- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Cabaran 2 : Puasa Di Depan Rancangan TV | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, August 16, 2010

Cabaran 2 : Puasa Di Depan Rancangan TV

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, August 16, 2010

Aku sedang menonton rancangan jalan-jalan cari makan di TV3 pada bulan puasa yang indah ini.
Sungguh mencabar keimanan, diiringi bau kakak aku sedang memasak di dapur untuk berbuka puasa nanti. (lidah terjelir…)
Rasa macam nak jadi host Jalan-jalan Cari Makan la. Memang pernah jadi cita-cita aku dulu. Sebab seronok tengok Maria Tunku Sabri tu makan makanan yang best-best dan menggemukkan.  Tapi masa tu aku keding, jadi aku fikir tak apa. sekarang hos adalah Serena.
Aku tak pasti sejak bila aku chubby.
Tapi sekarang aku agak risau nanti berat badan aku tak boleh turun lagi. Padan muka.  Masa tu Jus Mate 5 pun tak guna.

 Mungkin patut pergi Slim World (banyak duit aku..)

malas nak letak gambar makanan. nanti aku berbuka plak kat depan laptop ni(terbukti iman tak kukuh)

0 C.O.M.M.E.N.T.S: