- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf fasa weirdo idati | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, August 12, 2010

fasa weirdo idati

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, August 12, 2010
sekarang aku sedang melalui fasa "tidak boleh duduk seorang diri" yang sangat obvious akan menyebabkan kesedihan melampau. ish ish ish.

mangsa untuk aku menghilangkan rasa sedih ialah tidak lain tidak bukan encik boyfriend aku, encik ridwan. walaupun pastinya dia agak stress kerana saya mesej beliau tanpa henti. i'm sorry you are facing weirdo gf. but this is me.

sesungguhnya aku rasa kesian pada dia.

lagipun aku homesick sekarang selepas demam yang panjang, entah kenapa aku rasa sayu tengok bilik ni. aku rasa dunia tak lagi sama dalam 3 minggu kebelakangan, mungkin kerana aku kehilangan seseorang sekelip mata.aku selalu rasa sunyi sekarang. sepatutnya aku gembira sebab mak aku baru belikan skuter untuk aku jadi aku boleh 'merempit' dekat KL walaupun aku tahu aku bakal sesat kalau ride jauh sikit dari tempat ni. bila-bila aku sunyi, i'm starting to burst into tears, really.

boleh sesiapa bagitahu apa kena dengan aku sekarang?

6 C.O.M.M.E.N.T.S:

syer. said... [Reply]

aloh dat..cam down je aku dengar ni..kamon la..cheer up a bit..takkan rndu rumet cam aku kot??hahaha..go out n hev sum fun..g la bbka ngn membe2 ka..baru la ilang rsa omsick tu..okeh? (:

idAti mALek said... [Reply]

agak down laaaaa.....huk2...

nak hev fun pa dia, bulan pose ni ha....atoii...

fnd said... [Reply]

Aku belum pernah mengalami fasa camni..fasa suka atau nak sgt lepak sorg2 ada r...tu yg pi karaoke sorg...pi tgk wyg sorg..huhu

fndrocka

idAti mALek said... [Reply]

alalala....!~

fasa mcm ni akan ada bila kita baru kehilangan seseorang....~~~~~~time tu mmg sangat2 terasa...

ntsya said... [Reply]

hilg seseorang dlm sekelip mata ? who ? opah ?

idAti mALek said... [Reply]

yelah....