- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Hari Baik Bulan Baik & Merindui Kawan | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Sunday, August 29, 2010

Hari Baik Bulan Baik & Merindui Kawan

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, August 29, 2010
kerana bukan setiap bulan atau hari atau saat aku menjadi baik. jadi aku mahu tunjuk muka baik dalam entri yang bertarikh ramadhan tahun ini.

gambar ni walaupun dah 'agak' lama, tapi aku perlu bersyukur. sekurang-kurang nya aku ada gambar 'macam baik' seperti dalam hati ada kolam ikan emas dan ikan bilis tersesat di air tawar.  walaupun aku nampak tak tentu arah(tidak ketara), aku masih mempunyai mata mengantuk.

berbalik kepada erti syukur. aku sangat perlu syukur dengan gambar kemek aku memakai baju hijau yang dipinjam dari jiran depan bilik(di mana aku merindui beliau sekarang),kerana lihat. gambar bawah ini adalah mode biasa aku dalam menjadi model tanpa bayaran.

mata aku terpaksa di sensored. aku risau kamu tergoda, tergoda untuk melempang aku laju-laju.

ouh ouh. dan juga aku merindui mereka berdua selain aku di dalam gambar di bawah.

walaupun kualiti gambar kurang memuaskan, tapi aku pasti korang berdua pun merindui aku kan? ataupun korang tak pernah ingat walau sekali pun (T.T)

hari baik bulan baik, kamu semua sila lah teliti gambar atas sekali sahaja.

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA SAAD said... [Reply]

alamakkk, aku pon merindui jugakk.
tapi..... takde sape rindu aku! demmm.

newayy, gmbar ng aku bilo nak ado? haha.

idAti mALek said... [Reply]

ader gak org rindu, jgn mngada kata tak da...hahaha...

gambar ngan ko? haha....xnak laa....nty aku nmpak terlalu obesiti di sebelah ang tau~