- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf hilang | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Tuesday, August 10, 2010

hilang

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, August 10, 2010
sekarang adalah zaman untuk bersedih-sedih dahulu, kerana di kemudian hari akan gembira kan?

perasaan air batu aku yang bercampur baur buat aku rasa loya dan tak bersemangat. come on come on......

the same idati yang sudah hilang sila lah kembali kan semangat anda semula.


idati & ridwan
aku rindu sebenarnya, suka-suka nak sengetkan gambar..crop gambar aku yang tak cantik itu.

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

fndrocka said... [Reply]

Idati nama kau?speselnya...x pernah dgr.

izomaki said... [Reply]

kesian sitinggi lampai... tak pening ke dia senget mcm tu?

idAti mALek said... [Reply]

fndrocka :
ha'ah...Idati la name aku.....maksudnya hati....hehehehehe....skrg dgr sudah....weehooo~~~

izomaki :
dye tak tau yg dye disengetkan...jd xpe..hahahahaha

izomaki said... [Reply]

LOL boleh pulak... kesian dia kena buli