Do you like my blog?

Friday, August 20, 2010

I'm Moving on.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Friday, August 20, 2010
seperti tajuk yang anda lihat, aku sedang bergerak. bergerak kepada satu fasa baru.
  • tak dapat duduk Kolej Tun Syed Nasir 1(K1) - tak apa lah. tak ada rezeki.
  • melupakan kisah sedih - bye bye. i'm letting  go.
  • bergembira dengan Kolej Tun Syed Nasir 5(K5) - aku ada roommate yang baik, bilik ada karpet, air cond yang tak berfungsi(bilik k1 tak ada air cond tau) dan juga toilet sendiri. aku juga ada skuter comel untuk travel ke k1 bila-bila aku nak (walau kabus, walau ribut aku tetap datang. ok tipu)
  • menyayangi Encik Messi (skuter aku laaa....) - aku nak mandikan beliau dengan sabun susu kambing aku supaya beliau berbunyi miao eh..embekk.
Jadi, temui aku yang kembali normal(abnormal sebenarnya) lagi selepas ini. cuz i'm moving on.(mengengsot-ngengsot macam pacat.ew.)

Mood Hari ini :
http://www.emocutez.com

Punca : Terlalu sakit jiwa untuk job interview.

si tudung purple sedang moving on. berikan sokongan.
dua muka pacat bersama senduk dan telur untuk buat ceKODOK. ong ong ong!(bunyi kodok sebelum dilanggar lori)

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA SAAD said... [Reply]

matured seyhh muka ko! hoh.

idAti mALek said... [Reply]

hahaha.....ckp je lah aku mcm org tua...

muka spastik tak ckup rehat tu~