- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Siapa Mangsa Stalker Korang? | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Sunday, August 1, 2010

Siapa Mangsa Stalker Korang?

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, August 01, 2010
aku adalah penjahat yang suka stalk facebook, blog dan yang agak kanak-kanak, myspace orang lain.

1.  ada perempuan yang suka pada bf cousin aku, jadi aku stalk FB perempuan tu. tengok gambar dia semua tapi aku tak nak add pun. nanti aku tengok kawan-kawan dia jugak adakah gedik macam dia. boleh lah aku talk sh*t pada cousin aku untuk menyedapkan hati yang bf dia takkan berpaling tadah pada perempuan pelik macam tu. tapi lelaki pun pelik, bukan semua lelaki la, nanti my encik bf sedih baca ini. nampak nya bf cousin aku tu buta mata dan hati nak jugak perempuan yang gedik tu *hahaha amik kau.

2.  aku sangat suka stalk picaz perempuan yang kiut miut macam apam manis tapi stail blog nya sangat kacak macam hanis zalikha, jebon dan Hudaoki. banyak lagi blog yang aku suka, tapi nak list nanti termuntah pulak aku tengok keyboard berhabuk ni. kalau boleh aku nak tahu apa yang mereka buat setiap hari, dah macam jatuh cinta pulak. ooppssie. aku tak suka stalk blog lelaki perasan yang banyak sangat gambar dia, kecuali kalau dia model dan gambar yang diletakkan tak akan memberikan mimpi ngeri  pada aku. tapi cik Hudhud tak suka orang stalk dia, jadi aku sedih sikit. banyak sebenar nya.. T_T

hanis zalikha

cik hudaoki
jebon
3.  lagi aku suka stalk FB orang yang aku tak suka dan tengok betapa perasannya dia.dan aku tak dapat bertahan lama kerana tangan rasa nak menumbuk ke dinding. *oh cik idati malek sangat.....kurang lembut.

aku tak akan stalk orang yang minat bf aku, biar orang lain stalk kan. kerana aku cepat kecil hati. nanti aku emosional, padan muka aku. sapa suruh gatal sangat nak pergi stalk, kan dah jeles sendiri.

macam mana dengan korang? suka stalk atau lebih rela diri di stalk.

14 C.O.M.M.E.N.T.S:

Namia Cinta said... [Reply]

lebih baik tak tahu daripada tahu.. kang sendiri yang sakit hati dan makan hati...

idAti mALek said... [Reply]

haha....ye ye...

sy stuju ttg itu...

lebih baik tak tahu ape2...

lalalalalalala

Sir Marcello said... [Reply]

aku tengah stalk tuan rumah =]

idAti mALek said... [Reply]

tuan rumah mane tu? hahahahaha

zati said... [Reply]

suka stalk dengan orang yang sye suke je..kalau tak suke, sye biarkan dye bwa hidup dye sendiri, sye bawa hidup sye sendiri, terbaekkk teheee ;)

miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply]

suke stalk org2 cantek. tapi xsuke stalk org hencem aaahahah :K

idAti mALek said... [Reply]

zati :
oohooo....kite ade pendapat berbeza...sy suka stalk sesape yang sy nak kecuali yg saya ckp kan...wooohhoooo~~~~

miss lolly :
aik, yeke lolly?
musykil la...ehem2...

AISHA SAAD said... [Reply]

tak suka di stalk, tp suka menyestalk!aci??
haha.

idAti mALek said... [Reply]

oh ye, lupe plak..

org cantik mmg salu kena stalk sampai x larat dah...

hehehehehehe

☺[ai][sUmi]☺Chan said... [Reply]

kalo orang datang ke blog sumi dan tinggal komen.. sumi akan buat lawatan balas.. ^__^

LiFe KaMi said... [Reply]

mmg stylo pun blog diaorg.. kami baca juge..

meo188 said... [Reply]

erm... lawat member blogger shj :D

idAti mALek said... [Reply]

aisumi :
thx..

Life Kami :
yea stylo

meo188:
oohh~

izomaki said... [Reply]

dah byk komen... tak payah komen kot... LOL