- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Entri ni tak comel, ada ucapan dan sedikit maki-maki | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Saturday, September 4, 2010

Entri ni tak comel, ada ucapan dan sedikit maki-maki

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Saturday, September 04, 2010
selamat akhir ramadhan dan selamat bakal hari raya buat semua orang islam kecuali Salleh Gregor Samsa & orang-orang yang mempunyai pemahaman macam dia.

aku harap korang disumbat ke neraka dunia lebih awal supaya sempat bertaubat sebelum mati sia-sia dan hidup selamanya di neraka jahanam dan baru kau tahu "f*ck you kepada org berpuasa" yang kau taip guna keyboard berhabuk kau tu bawa bala paling besar.

si bangang SGS.
awal-awal entri sudah dicemari maki-maki pada salleh ni. dia post benda ni kat facebook awal ramadhan dulu, masa umat Islam tengah seronok-seronok dengar lagu dan nyanyi sama-sama "ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna, agar dapat ku lalui dengan sempurna...", tajuk dia apa aku tak ingat. harapan ramadhan kot. rasa nak letak lagi gambar SGS tu kat sini, tapi malas, korang google laa sendiri. siap ada gambar tak da baju lagi..sambil nyanyi sambil b*gel. (aik aik...cepat je korang add tab Google.)

bukan tunjuk kuat, lagipun aku bukan kuat kot. tak mencabar, tapi aku rasa nak pijak-pijak dia tu. (eh jangan cakap aku post benda ketinggalan zaman, aku cuma nak kaitkan entri raya aku dan budak ada otak tapi tumbuh kat *&^^$ tu..apa itu *&^^$? korang bubuhlah apa yang sesuai asalkan kedengaran agak-agak hina sket).

dah malas la aku nak cakap lagi, buat hati aku panas je bulan-bulan puasa ni.

----------------------------------zone tiada maki-maki----------------------------------

aku sedang mencari idea untuk tulis kad raya pada 5 orang kawan aku yang bertuah (kalau aku masih ada alamat dorang) dan juga 1 kad raya untuk encik superhero aku. (eh kenapa aku rasa nak bagi kad pada mak ngan abah aku jugak ya?) kena tulis cantik-cantik ni walaupun hakikatnya tulisan aku macam cacing kerawit kena simpul manuk seratus kali. dan cacing kerawit tersebut sedang menggelupur kena gastrik. cantik kan tulisan aku?

aku harap encik superhero aku suka. selamat hari raya aidilfitri encik Ridwan.

nota sarkas : jom pergi sale kat SOGO.. lepas tu semua orang KL, yang belajar kat KL atau shopping kat KL, akan pakai baju serupa sebab semua berebut-rebut sale SOGO 70%.  dan sebanyak 70% jugak rakyat Malaysia akan pakai baju raya yang sama. (gurau je, taste masing-masing berbeza laa..)

sekian, taipan di masa lapar jam selepas waktu zohor.

saja nak cakap, aku rabun jauh.

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA SAAD said... [Reply]

alamakkk, aku antara org yg pakai bj same with others too!

newayy, aku takde beli kad raya pon! savingg. haha.

diriku said... [Reply]

Ramai sgt org kafir yang hina islam skrg..fuhh..geram..

idAti mALek said... [Reply]

aisha :
haha...aku main2 je...x smestinya sama smua...wakakakaka~~ jomblaik perak!!!!!!!!!!

diriku :
xyah tggu kafir, org melayu sendiri pun dah ramai.

hudhud said... [Reply]

nak kad raya jugak. hehe