Do you like my blog?

Saturday, September 25, 2010

Hari Raya Aku Bermakna Kerana...

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Saturday, September 25, 2010
aku gembira raya ni. sebab encik Ridwan finally berhari raya bersama aku this year. aku je yang couldn't afford nak beraya di Johor sana. i'm really sorry. (T.T) satu hari nanti aku akan ke sana, dan makan banyak-banyak. (hopefully my future mother in law didn't read the statement "makan banyak-banyak", as she'll think i'm a monster.ow yeah.^^)

aku rasa masa sangat singkat bila dia ada kat rumah aku, cepat je dah nak balik. tak bagi balik karang, kena tangkap polis pulak aku.(even i already said 'tak payah balik la'). susah ni. hehe.

kesalahan : menculik anak orang. (takkan anak kucing plak kan)

ok, mari lihat gambar raya bersama sayang saya (^,~)

Our Eid Day Pix. tak berkualiti betul webcam aku ni.
 so, my encik BF came with his BFF, encik Jeri. terima kasih kerna sudi dtg ke rumah kami sekeluarga yg tak seberapa, but peacefully.
My BF & his BFF

we are on our way to Ulu Geruntum. Ke tempat yg lebih nature dari kawasan rumah aku. to see the other villages, and be. in <3, with him. of course.
Bersama cousin kurang dicintai, kerana dia gelong.(joking..haha~)

Gambar kegemaran encik Ridwan.tengok mata dia pandang mana

encik Ridwan, Puan Noribah & encik Jeri. (pn Noribah ialah mak aku ye.)
syera dan nana yang menjadi terawal mandi.
konon-konon mahu bawa tetamu yg datang melawat ke Ulu Geruntum. tapi tengok sapa yang terjun dalam air dulu-->Nana. aku tak mandi,(konon-konon sudah biasa mandi kat situ jadi tak heran sangat.). encik Ridwan mandi, tapi encik Jeri tak. sbb dia sangat segan.(ye kan?) dun worry, gambar masa mandi tak dipublishkan(kecuali dua orang kat atas ni...)

Menumpang gambar dlm memori kamera bf sendiri.

erghh....sakit kepala.-syera cakap(konon2 laaa)

beliau & moto nye.

tempat ni bagus utk menginap.dlm hutan.hehe

taik lalat ilang.aku wat magic

cubaan tgkap gambar
encik bf bersama anak akak aku, Wafiq.
 kesian wafiq sebab rindu dengan ayah dia. sebab tu bila aku nak amik wafiq dari encik bf, dia taknak.(aku nak menangis sekali untuk dia)
before farewell.  (T.T)

eyh. x suka muka aku. tapi letak jugak, kekurangan gambar yg normal.

semua gambar adalah gambar yang sama aku letak dalam FB ok. jangan heran sudah.mungkin ada sikit yang tak ada.