Do you like my blog?

Thursday, September 30, 2010

Kursus Kahwin

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, September 30, 2010
semua orang taip pasal kursus kawin. jadi aku nak taip satu.

aku tau kursus kawin hasani kat ipoh dan kursus kawin UKM je. yang lain tak tau.(mungkin yang tampal-tampal kat tiang elektrik dan pokok tu banyak kan.)

muka muka nak kawin dah la kot kan?
dan satu lagi nak cakap, aku tak ambil lagi kursus kahwin. sebab aku belum nak kahwin lagi, nanti aku lupa.

nota yang baru baca semalam pun aku lupa, inikan pulak ambil sekarang kursus kahwin, pastu lagi 7 tahun baru guna. haha. adoi adoi adoi. tak pasal kena ambil dua kali nanti.

ok bye.

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA SAAD said... [Reply]

aku pon belom amek!
malas pon yea, ank feeling2 amek dgn husband pon ader jugakk! eh bakal.

idAti mALek said... [Reply]

hahaha..terbaik...bagusla, nanti amik sama2...(kalo umah tu dekat laaa kan)