Do you like my blog?

Tuesday, September 28, 2010

Magik Spell

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, September 28, 2010
hari ni aku nak buat magik dengan menuakan muka dua orang kanak-kanak. agak-agak sapa nak jadi mangsa?

tapi aku ada dapat volunteer tadi. dan semalam. ade lah jugak..so, mari kita amik gambar dua orang budak yang tak sabar-sabar nak jadi besar. sorang darjah 3, sorang darjah 2.

nama mereka dari kiri : Nurul Idati & Syahirah (Nurul Idati tu gengster, tengok muka pun tao)
jadi aku bacakan spell. prom prang prom avada kadavra ubi acus pucus aloevera..kebabooww!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
camni plak jadi nye? tak comel..kembalikan kemudaan kami!!!!!!!!!!"kate mereka.
sekian magik dari aku. tepuk tangan, tepuk tangan (tepuk laju-laju tau).

0 C.O.M.M.E.N.T.S: