- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf aish comel nya. perasan aku. | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, October 14, 2010

aish comel nya. perasan aku.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, October 14, 2010
aku tak pastilah sangat berapa tahap ke'blur'an beliau, tapi encik wanblur yang dikatakan blur telah memberikan award kepada cik Hutan Kabut (macam nama bini tarzan je kan, ataupun penjaga hutan belantara).

nama award nya, sebuah reward. dia ada cakap comel, tapi "comel nya blog awak", bukannya "comelnya awak". (ni macam ayat cari pasal je. ampun ampun ampun..saya sayang bf saya..) hehe

dari encik wanblur
terima kasih bangat deh (tak habis-habis lagi kenan kakak marshanda dekat restoran minang tu..)

ni dia ada suruh jawab tag.

1.  Apakah nama gelaran yang kawan-kawan pernah panggil kat korunk yang korunk rasa lawak dan lucu?
ruffincent(ruffedge+vince)<--ni aku yang reka sendiri. dulu aku minat gilos nak mampus dengan ruffedge & vince, masa ni form 2. sekarang series sangat kelakar, nak pengsan aku fikir ape ke benda yang aku buat dulu-dulu. by the way, sekarang aku minat jugak, tapi tak keluar lagu baru pun.

2. Korunk selalu lawat Blog siapa? (link kan)
yang ada dalam bloglist aku tu laa...hehe. cepat pi scroll, aku malas nak link

3. Apa yang korunk rasa wanblur kena improve untuk blog nie?
lagu tu walaupun autoplay, tapi buat yang boleh kontrol. maksud aku, untuk stop bagi sapa yang tak nak dengar, ataupun dah lama sangat kat blog ko,dengar lagu yang sama je.(walaupun lagu tu best) yg lain ok.

4. dalam seminggu, berapa kali korunk buka blog aku??
berapa kali ko update, banyak tu la aku bukak.

5. sila pass reward nie kepada 6 orang kengkawan anda yang korunk rasa blog dier comel.. 
blog comel? 
1 - fazz
2 - syer
4 - ikmal moktaro (tak tau la apa yang comel)
5 - ila dalila (kerana anda guna template comel..haha)
6 - mira mon (ko kan suke comel-comel nih haa....)

JANGAN MALU_MALU.
tak ada makna aku nak malu

6 C.O.M.M.E.N.T.S:

syer. said... [Reply]

dart(eja dah macam papan dart je)..hehe..tenkiu sygs :)

idAti mALek said... [Reply]

kjam ang,,,hahaha

atiqah shaharin said... [Reply]

adkh blog aku comel??..uoh..cm sakai adala. btw, thanx..ko jauh sgt..klo x bley blnje roti..hehe

idAti mALek said... [Reply]

haha...blanja la blanja la...aku kmpunan roti butterscotch

AISHA SAAD said... [Reply]

blog nih tak comell!
seryes tak comel.........

tapi layout kewl habes! ehh, i like lahh!

idAti mALek said... [Reply]

hahahahaha........tu laa, aku x rase comel pun...

kalo aku dpt award blog cool, aku tag ko gak..hohoho