- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf buat kekasih yang dah berkahwin | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, October 11, 2010

buat kekasih yang dah berkahwin

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, October 11, 2010
sekarang ni aku tengah nak moving on. kecewa betul. 8 tahun sebelum ni aku happy tau, dengan orang yang aku suka. setiap hari aku senyum-senyum sewel. lama aku tunggu dia bagi jawapan, 8 tahun bukan tempoh yang kejap, lama sangat, agak terseksa hidup aku selama tu.

hari ni, bermula semalam, satu tarikh baru dalam hidup aku. betul lah orang cakap, 10 oktober 2010 ni memang macam-macam jadi, ada happy, ada sedih. dan aku? memilih untuk sedih. memilih untuk separa moving on, macam mana aku nak buat, nak lupakan seseorang bukan satu kerja mudah. tambah-tambah kalau orang tu pernah bertakhta di hati kita untuk satu tempoh yang lama.

semalam dalam ramai-ramai orang kahwin, termasuk lah dia dan pasangannya. kenapa mesti tarikh ini jugak yang nak kau sakiti hati aku. satu minggu aku menangis sebab ni, aku cukup terluka.

tak apalah, aku doakan kau bahagia. aku tak berhak ganggu rumahtangga orang. tambah-tambah rumahtangga angkasawan negara yang pertama, Dato Dr Sheikh Muszaphar Shukor bersama Dr Halina.  kalau aku ganggu jugak, mungkin aku akan diikat pada roket dan terbang ke angkasa tanpa diperlukan balik lagi. kan. aku faham.

p/s : entri ni ditulis oleh seorang perempuan yang mengakui dirinya ex-gf sheikh muszaphar. hey, bukan aku la, 8 tahun lepas, umur aku 12 tahun kot. darjah 6 tuu...hahahaah

ok,gurau je entri ni. semoga berbahagia dr Sheikh Muszaphar dan dr halina.

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

NaNa said... [Reply]

sgt perasan~~~wow...lme nye 8 thn ko crush ngan die....aku bli paper ri nh...sgt kuciwa!!!haha

idAti mALek said... [Reply]

eh bukan aku laaa....ni aku tulis kisah org lain je...hahahahahaha

ala ala ala...ksian giler tu.