Do you like my blog?

Thursday, October 28, 2010

buaya idaman

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, October 28, 2010
aku cuma nak tahu, pernah tak kamu semua melalui fasa yang semacam ini.
semakin lama kamu berada dalam minggu exam, semakin hebat korang mengidam
mengidam?

hoi bukan pregnant la. apa la korang merepek. ingat orang pregnant je boleh mengidam, suami orang pregnant pun boleh mengidam tau.<--aku tak nak terangkan kenapa, sebab aku tak tahu.

contoh nya macam ini :


  • nak makan pelbagai makanan macam kentaki praid ciken la, McDogol la, ciken cop sirim la
  • nak pergi tengok movie, nak pergi banyak tempat
  • dan-dan nak mengemas bilik, masa tu baru tau bilik macam tongkang pecah
  • gatal je tangan nak online sentiasa
  • bercita-cita lepas exam nak pergi bercuti dengan kawan-kawan, release tense konon
  • nak buat benda baru, macam buat blog baru, cari fesyen baru, jumpa BF baru..oppsie..lalala


sekarang aku menghadapi sindrom 'boleh mengunyah apa sahaja semasa study' dan yang paling ketara ialah mengunyah jari sendiri.



jari yang macam jari buaya.


sebab itu aku tulis status FB aku 'lets eat some crocodile'.


inginkan yang lebih segar?, tangkaplah sendiri (buaya tersebut).

10 C.O.M.M.E.N.T.S:

pika said... [Reply]

ak rse yg plg obvious kt dri ko tym exm adela ko smakin membiolkan..hrp mklum~

idAti mALek said... [Reply]

dan lebih biol dari itu ialah ko sendiri...wahaha~

pika said... [Reply]

ko lbey biol dr sgale jnis kebiolan..haha

AISHA SAAD said... [Reply]

betol larh!
aku time exam wajib rajin hupdate belog. nih exam kedua aku leas ada belogg. haha!

and tiap kali exam pon, rajin habes aku menghupdate. haha!

hamba Allah said... [Reply]

dati, gud luck dear!!
btw, cun header ko..x)

idAti mALek said... [Reply]

pika :
ko king of biol

idAti mALek said... [Reply]

aisha:
memang, sbb kite bnyk abes masa kat meja study,

dan laptop sngt berhampiran..hohoho

idAti mALek said... [Reply]

tiha:

thanks.

header je cun?

aku?aku cmna?

hamba Allah said... [Reply]

haha..mesti la ko cun!!
ade pakwe hensem lak tu..
aku jeles ni..hahaha
nak x aku jadi anon gi tanya soalan hot cam leen kena tu?
leh gaduh2..
hahaha..;p

idAti mALek said... [Reply]

waH wah wah...

ade bakat nih ko jadik anon.wakaka..pe lagi weih, pi laaa serang formspring aku.

tanya soalan pedas sket tau, aku tak ade idea nak wat entri nih...

miahahahaha