- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf cara-cara menjadi vampire | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Sunday, October 10, 2010

cara-cara menjadi vampire

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, October 10, 2010
vampire di malaysia,imej nya :
perempuan, pakai baju putih yang kurang cantik, rambut panjang mengurai, ketawa mengilai, kadang-kadang dukung anak lagi.

sifat peribadi vampire malaysia :
suka mengacau manusia, hidup di tempat-tempat yang sunyi dan 'keras'.

cara-cara menjadi vampire malaysia :
1. berlakon pelakon tambahan cerita vampire malaysia, sebagai vampire berkeliaran di belakang tabir
2. menakutkan kawan di hostel dengan membalut-balut diri dengan cadar putih milik kawan yg berkomplot atau diri sendiri
3. terjun bangunan, jadi vampire sebenar.

vampire luar negara, imejnya :
1. lelaki ada, perempuan ada
2. hensem, cun.
3. bergaya, kaya, segak

sifat peribadi vampire luar negara :
1. boleh baca fikiran
2. boleh tengok masa depan
3. boleh lari laju
4. suka main besbol

cara-cara menjadi vampire luar negara :
1. pergi duduk luar negara dan biarkan digigit vampire
2. berlakon cerita twilight, vampire diaries ke.
3. edit muka guna photoshope, macam aku buat.

ini Idati Swann. adik angkat bella swann yang tak popular

ini ridwan cullen, kembar edward cullen.
semua salah ridwan cullen yang menukarkan idati swann jadi vampire. ^,~

##kenapa aku tak memilih untuk jadi vampire malaysia? sebab aku takut ridwan cullen paku aku, nanti aku 'terjadi' pulak gadis jelita. kan kena kahwin awal-awal. haha.

2 C.O.M.M.E.N.T.S: