- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Contest Moment To Remember | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, October 4, 2010

Contest Moment To Remember

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, October 04, 2010
dari blog kesayuan seorang gadis yang aku dah follow selama...err. aku tak ingat.hahahaha. aku mahu join pertandingan kenangan untuk diingat as known as contest moment to remember. jadi aku mahu share 1 gambar yg agak-agak ada orang menyampah tapi jugak agak-agak ada orang sebut weeeee....(mungkin cuma aku sorang).

berbalik pada topik, apakah moment yang aku nak remember sangat tu haaa???...

teng teng teng....ultraamaaannn taaroo..!!

apa yang istimewa tentang moment ni?

haishhh....berani tanya eyh. hehe. sebenarnya ni adalah first date dalam hidup aku, bersama Encik Ridwan, pada tarikh 6 November 2009. haha(blushing-blushing).  hari ni adalah hari pertama selepas habis exam final semester 1 tahun 1 kat UKM. sekarang aku tahun 2 dah (hek eleh macam laaa lama sangat jarak nya kan kan kan?)

kali pertama jalan-jalan dengan bf sendiri alone. pagi-pagi call mak tanya "boleh tak i nak kluar ngan bf i?" wahaha gedik gilos. ok tipu, aku cuma cakap.....err..ada lah..(hahahaha). tak jauh pun kami jalan, sampai TS ngan lowyat je, hari-hari boleh pergi. tapi tetap tak sama tanpa dia(cecececewah~). sampai masa nak balik, ada perkara yang agak tragik terjadi, tak mao cakap. haha. mata dah bergenang-genang oppsssiee lalalala...

cik safiyah suruh tag 3 orang. jadi ni dia mereka yang bertuah(aku laaa lebih bertuah...)
1. datin
2. aisha saad
3. too fadz too sh*rt.(haha!)

emmm...3 benda yang aku idamkan?

benda paling cikai      = selipar jepun kaler lain-lain sebelah
benda sederhana        = peti ais dua pintu
hadiah paling gempak = rumah banglo sebijik (pastikan bukan haunted punye ye)

nak tambah lagi satu. orang yang paling aku nak, tak nak tau ke? miahaha...(^,~) haish2.gatai.miang keladi tua.

banner contest
"contest moment to remember "

3 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA SAAD said... [Reply]

erkkk!
aku takder pic yang best untok di share lahh!
huaaaa...

neway wish u luck!
kot dpt selipar jepun sebelah lain2 tuh. haha!

idAti mALek said... [Reply]

alaaa....share je pape pun....

hahaha...ko kena jugak join

.s.o.f.i.a. said... [Reply]

he he.... nice entry. good luck!!!