- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Kenapa aku nak rasa nak mencarut walaupun sedang pakai baju kurung dan buat muka skema. | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, December 30, 2010

Kenapa aku nak rasa nak mencarut walaupun sedang pakai baju kurung dan buat muka skema.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, December 30, 2010
1 - driver bawak kereta dekat simpang yang tak tengok kiri-kanan terus keluar, dan aku hampir terkorban di atas skuter aku.

2 - lelaki bawak kereta dekat lorong sempit tak boleh potong, gf ada kat sebelah. bawak kereta cam siput sedut, tengah syok sembang baikk punya sampai tak sedar aku & skuter aku nak potong. hari sedang mulai hujan rintik-rintik.

balasannya? hah   hah   hah....

 "woi cepat la, nak hujan ni, tak sedar ke??!!mentang-mentang kau ada bumbung kereta. motor aku tak ada BUMBUNG macam ais krim walls !!!!" sambil potong dan buat muka alien terbakar kaki.

3 - orang gila bawak kereta yang tak tau kat mana u-turn sebenar. tolong la pergi kelas memandu balik.

4 - drebar lori yang bukak tingkap nak 'suit-suit' (sejenis bunyi-bunyian yang kadang didengari miang) orang naik motor masa tengah hujan.

5 - bas yang semakin melajukan dirinya untuk pergi apabila aku menahan beliau di bus stop. kurang ajar kau bas.

6 - monorel yang sesak di samping bau ketiak yang menjulang-julang di depan muka. oh God.

7 - kereta yang suka hon secara tiba-tiba walau aku tak salah apa. lepas tu nak buat muka kerek. aku tau kat motor aku ada sticker P. tapi ia stands for "Pelempang". anda akan dapat pelempang dari aku jika hon. MANSUHKAN HON! AKU BENCI HON! HUTAN KABUT BENCI HON!!!pin pin...arghhh aku benci gila.

 'kling kling' yaaa itu aku sukaa. bunyi orang jual ais-krim kon kat kampung.

8 - mat rempit yang ajak bersembang di saat-saat aku nak ala-ala merempit balik kolej di atas motor. lagi aku laju, lagi dia laju. dia nak ajak aku race sekali sambil hisap rokok yang berterbangan di muka aku. grrrrr.......(terasa nak tendang lelaki tu sampai jatuh dari motor dia. dish!! dish!! ketepek <--bunyi jatuh).

9 - ada kucing tak guna dah cakar-cakar seat motor aku 'krrr krrr krrr' lalu membuat bunyi manja-manjaan. cair.

10 - makanan kat kedai yang tak sedap, sikit dan mahal gila. ceh kedekut lah kau kedai! aku masak lagi sedap (tak tahu sejak bila pandai masak..)

8 C.O.M.M.E.N.T.S:

zaira said... [Reply]

kalau mcm ni pun guwa panaswss

AISHA INANI said... [Reply]

aku tak suka jugak bunyi hon.
kang dr aku okk, teros terbabas!

tapi........ aku suka guna hon untok orng yanggg...... bawak mcm haper.. hee~

Wyna Nubies said... [Reply]

hu2..benar2 menguji kesabaran ;)

Finaz Jaafar said... [Reply]

sebab2 di atas mmg sgt kukuh ! hoho

n!da said... [Reply]

ohohoho. suke giler en3 nih.. hohohoho

tp saye xde fb nk tekan like2. huuu T_T

mimie said... [Reply]

suke entry neh gak ^___^. gelak2 aku bc sb mg ade pglaman sm gak

nur dhiya' aida said... [Reply]

sabau sabau...paham -______-

DiNaZ said... [Reply]

biasa lah tu...pernah jumpa bawak keta besar tapi otak kecik?? mcm mana tu?? hahahaa