- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Majlis Trial Kebakaran yang Ada Skandal Di Dalamnya | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Wednesday, October 13, 2010

Majlis Trial Kebakaran yang Ada Skandal Di Dalamnya

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, October 13, 2010
me'refer' kepada entri aku yang lepas, yang ini lah!.

jadi hari ni kami melangsungkan majlis cubaan kebakaran atau nama mesra 'fire drill', yang cukup tak digemari oleh pelajar. sebab ia satu-satunya majlis yang tak ada bagi makan-makan.

lebih kurang jam 9 lebih malam tadi, 'hell-lerr'(benda yang siren tu, eja pun tak tau, sebab mak aku tak pernah belikan...dia cakap bahaya benda tu, dulu-dulu la masa aku mintak time kecik-kecik aku rasa hell-lerr ni cool, ade siren, boleh la bawak main polis sentri kan. tapi, alaa, mak aku memang pun selalu tipu-tipu aku.) pun berbunyi. memang betul kot ejaan dia HELL-lerr sebab terkejut orang tengah tidur terus kena batu karang, bunyi macam setan dalam hell. terbakar je dengar hell-lerr tu. kami semua berkumpul di depan bangunan yang konon-konon terbakar akibat heater tanpa cop sirim yang meletup secara tiba-tiba.

ouh sangat hell.

bersambung balik cerita tadi.

setelah 'dituduh' mempunyai affair dengan felo k4, encik hasnan, (di depansemua penduduk k5), aku rasa entah apa-apa. hanya kerana aku kenal nama encik hasnan, aku ada affair. jadi aku kenal dhinesh(coursemate aku), aku ada affair lah ya dengan dia? aku kenal pak cik guard k5, aku ada affair lah dengan pak cik guard. hebat betul.

hipotesis : sekiranya anda mengenali nama lelaki itu, maka anda ada affair dengan beliau. (untuk perempuan sahaja)

laporan terkini, selaku pengarah firedrill, saya melaporkan, rumet saya didapati rentung dalam iman.

diulangi, rumet pengarah firedrill rentung dalam iman di biliknya, D207.

(hoi ini bukan betul-betul, ini cuba-cuba saja...jangan doa bukan-bukan)

sekian,.

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

pika said... [Reply]

rumet ko rntung ke??
kjam gle..slmt kn dri sndri jek
haish~

idAti mALek said... [Reply]

tu lah aku kan selfish gile...ahahahahahaha.....~