Do you like my blog?

Tuesday, October 12, 2010

Mak Aku Suruh Isi Borang Nikah

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, October 12, 2010
situasi :
aku tengah isi borang aduan merit. tiba-tiba mak aku call.

mak : salam. ha, tengah buat ape tu?
aku : w'salam. tengah isi borang.
mak : borang ape tu?
aku  : borang merit.
mak : ????ape?
aku  : borang merit lah.
mak : kenapa?
aku : nak isi la.
mak : borang nikah??
aku  : hah..! bukan bukan bukan...borang merit, borang markah koko.(sambil gelak macam nak gila)

fahaman aku, merit = markah koko yang menipu.
fahaman mak aku, merit = married = nikah.(terer gak bi mak aku ni)

jadi, aku sedang isi borang nikah. esok kena hantar dekat board. budak2 OT jangan lupa isi borang nikah korang semua.

12 C.O.M.M.E.N.T.S:

♥ shiMawar ♥ said... [Reply]

haha..mantap BI mak kamu..tu maknanye beliau dah tak sabar nk dapat menantu! :D

AISHA SAAD said... [Reply]

kewl sial layout belog ko nih!
jelesss! demm.

hahaha, terer mak ko bi.
macam naak dia jugak kan? hee~

idAti mALek said... [Reply]

shimawar :
bi mak sy memang terbaik la..

menantu tu dah ade 2 orang, timang2 aa dulu...rasa2 dah bosan baru amik menantu baru..hehehehehe

idAti mALek said... [Reply]

shimawar :
bi mak sy memang terbaik la..

menantu tu dah ade 2 orang, timang2 aa dulu...rasa2 dah bosan baru amik menantu baru..hehehehehe

idAti mALek said... [Reply]

aisha :
weih aku cume tukar BG ngan header je, masih pakai template sama...hehehe
thx la...

tu laa,,mmg ar mak aku pandai bi..ke mana tumpahnye kuah kalo tak ke mulut...sbb tu aku terer gak..ohoho

pika said... [Reply]

p kawen cpat ahh weyy..haha

nadey said... [Reply]

hahahahahha ape lg.....hahahahha klako2 mak2 kite pikir nk suh kite cpt kawen jah!

syer. said... [Reply]

hahaha..aku suka entry ni..mak hg macam mak aku kot..benda len yg kita ckap...benda len yg depa paham..hahaha

idAti mALek said... [Reply]

nadey :
tu laa psl haaa....
ape lagi jom konvoi kawen ramai2...ahaha

idAti mALek said... [Reply]

syer :
mak aku klon mak ang kot weih~

Hidayati said... [Reply]

Ya rabbi.... nak pecah perut akak baca entri ko ni. hahahaha

idAti mALek said... [Reply]

sabar2....hehehe