Do you like my blog?

Thursday, October 21, 2010

Nak tengok gambar hantu area KL? ini real gilaaa.....

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, October 21, 2010
gambar ni di snap oleh auto-snap kamera. jadi tiga kawan ni mahu gambar mereka ditangkap. agak seram bila pertama kali tengok gambar ni.

area photoshoot ialah Taman Tasik Titiwangsa sekitar pukul 9.30 malam.

gambar yg diperkatakan

ni la hantu 3 ekor nya.ada bayang hitam belakang tu. kaki dorang pun x nampak...ngerinya aku....


hahahahahahahahaha......hantu baju hijau la yg TERBAIKK punya.

8 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA SAAD said... [Reply]

knp aku tak nampak2 mana hantu?
ker ko nak buat kelakar nih??? haihhh.

leeza said... [Reply]

nampak gak belakang tu bayang2 hitam tapi dekat kaki still curious la...

nadey said... [Reply]

SUMPAH!!!!!!!!!!!! 1st aku takot gile nk bace entri bru ko!!!!!!!! demssss kene tipukkkk......

btw ko berjaye buat aku takot! hahahahahahha i likeee.....

idAti mALek said... [Reply]

aisha :
adeh budak ni...

idAti mALek said... [Reply]

leeza:
ape yg curious tu?

idAti mALek said... [Reply]

nadey:
bagus..itu laaa tujuan aku..hahahaha

azzey said... [Reply]

idAti: takut....ngeeeeee.....

idAti mALek said... [Reply]

hahaha...jgn takut....abg ade(ayat lelaki gatal)